Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 20 februari 2015

Trubbel med datorn / Andlig påfyllning osv :)

Ja, vilken dag - något jobbig skulle man kunna sammanfatta den :/
Handelsbanken har ändrat rutiner, så det var banne mig stört omöjligt att komma in där på datorn - tänkte betala räkningar, men nä nä - stört omöjligt var det :O
Jag var tvungen att ringa supporten - väntetid ca 50 minuter först - se'n när den gulliga väldigt gulliga killen med service ända ut i fingerspetsarna svarade - höll vi på i nästan lika lång tid :O 
Jag var helt slut i hjärnan när vi äntligen var färdiga - och mitt BankId installerat - puhhhh :O
Men nu är räkningen som skulle iväg blivit betald - och allt är frid o fröjd igen :o)

En positiv händelse, som ger mig så'n kraft o energi - är min nya BuddhaBoard, som är en skrivtavla att skriva på i evighet - den är självraderande - doppar penseln i vatten och skriver se'n på tavlan - När ordet eller bilden raderats bort - ska det också vara utsuddat från mitt sinne och medvetande - 
bra va' :o)

Jag har även hittat OSIRIS i mindre format - med enbart kort och en folder att läsa tolkningen på :)
Verkar vara lika kraftfull som mitt större OSIRIS med bräde att lägga - mera att kanske ta ett kort för dagen - men även att kolla "dåtid - nutid - framtid" och några övriga läggningar - spännande :o)

En till nyhet i mitt andliga förråd är Oracle Cards med Doreen Virtue & Radleigh Valentine: Angel Answers - också bra när vi vill ha snabba svar - gärna NU :) 

Nu ska jag bara njuta av fredagskvällen med en TVfilm: Du har mail - har sett den många gånger, men är lika bra varje gång :o)

Kram o ha det bara så bäst ni kan, 
:D

4 kommentarer:

  1. Ojdå! Vad har dom nu ändrat på Handelsbanken? Jag har det också - i båda länderna och har tyckt att det funkat bra, men... Oj, vilken LYCKA att hitta nya Osiris spå sätt! Och Buddha Board lät ju kul :D och Angel Answers lät ju inte fel heller!!! Jo, den filmen är bra! :D Ha det bäst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men om man som JAG är - ganska så oteknisk - räcker det med att installationen av BankID måste göras och krånglar :O
      Och DÄR hade dom gjort nå't - för jag var tvungen att installera detta på nytt, kom inte undan med det :O Krånglade naturligtvis - så jag lät det vara ett tag, så länge det fungerade, men nu gick det inte längre - och genom att min dator är en aning långsam också, fick vi hålla på ett tag - jag och den jättetrevliga killen, så var det . . .
      BuddhaBoard är så fantastiskt :O) Det jag skriver där eller "ritar" förstärks i mig - eller suddas bort från mitt sinne - vilket jag nu önskar :O)
      Jättebra att skriva affirmationer på - och ALLT som jag vill ska läkas o försvinna från mig och mitt liv NU :o)
      Jag känner mig stärkt mentalt när jag suttit en stund vid tavlan - och märker ju att jag blir modigare med att rita också - kan göra en skaplig buddha nu - häpp :=P
      Osiris är ju alltid Osiris - så möktigt :)
      Och - Doreen Virtues kort är alltid så kraftfulla o fyllda av kärlek o läkning :o)
      Köper när jag kan - och får hålla ihop plånboken när det är andra tider - men genom att jag och denna butiksägare är väninnor gör vi emellanåt lite "byteshandel" :O)
      Mmmm - ja filmen var jättebra - jag tycker väldigt mycket om Meg Ryan och hennes tolkningar o roller :O)
      Ha det bäst du själv - ta fram dina kort - eller be änglarna om styrka o hjälp - funkar ju,
      :D

      Radera
  2. Så du har inte skaffat någon "dosa" till kontot i HB? Det har jag och när jag loggar in "utan sladd" kan jag komma åt den från vilken dator som helst - utan speciella program installerade :) Men var och en gör på sitt sätt förståss! Vilken tur att du har en butik med den typen av varor i närheten!! :D Det har inte jag :( Ja, jag håller med om meg Ryan - hon är BRA!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så länge jag inte har nå'n bättre dator - och tills JAG inte lärt mig mer om denna teknik, tror jag att jag fortsätter att "kämpa" på på detta sätt ett tag till :O Kanske en aning dumt, men . . .
      och JAPP Meg Ryan ÄR bara så mysig i sitt skådespeleri :) Min "biopatväninna" liknar henne - och fick ofta höra det som yngre :O
      Hoppas att även DU hittar nå'n liten "andlig butik" i din närhet min vän :)
      Andlig kraam från mig så länge,
      :D

      Radera