Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 20 september 2014

Så bra jag mår :)

Vad tiden har gått snabbt - så jättefort  :O)
och - så bra jag trivs :)
och så mycket som börjar komma på plats  
redan :)

Tänk att allt kan bli så bra - 
Till slut :)

Alla som kommer på besök säger att jag fått det sååå mycket bättre :)

Tjejligan - som var här förra helgen - och besöket igår från Västmanland är så imponerade att en hyresrätt kan vara så mysig - och kännas som ett radhus :)
Och - jag bjuder stadigt på ugnsgratinerade rödbetor med chevré eller halloumi - 
så gott :)
Igår med fiskgratäng på torskrygg, 
mmmm :) 
Hade t o m kokt färskpotatis till, så att "gubben" som va mä' skulle bli nöjd, ler :O) - och det blev han :)
Jag har även fått dille nu på rödbetsjuice, som nu konkurrerar stenhårt med gröna smoothisarna :)

Nu är uteplatsen uppdaterad med perenner från Västmanland - t o m jordgubbar - kärleksört, höstflox och några andra plantor med söta prickblad osv  :)
När jag se'n planterat mina aster - blir det ganska så fullt i rabatterna :)
Behövs även kantas med nå't bra . . . :/

Brittsomriga kraamisar på er alla från mig som stortrivs med livet just nu, 
:D

2 kommentarer:

  1. Härligt att du trivs nu i ditt nya Hem! :D Och trevliga besök har du också haft *Tummen upp för det* :) Och nästa sommar kanske det blir egenodlade jordgubbar mm.... Skönt att saker och ting börjar hamna på plats också!!! Lycka till med allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack :)
      Ja, jag veeet att jag tjatar om mitt nya boende, men jag ÄR ju bara så nöjd - och mår ju så mycket bättre nu än tidigare - så jag kan inte låta bli att "tjata" om denna fantastiska förändring av mitt liv :)
      Hoppas att allt blir lika bäst för dig min vän, är du bara värd :)
      Och - Mmmm - egna jordgubbar, mums :)
      Om nu inte katterna eller andra djur - eller BARN norpar dom innan - förstås :O
      Kramis med tummen upp för oss båda, för ett gott liv i MEDflyt fr o m nu :)
      :D

      Radera