Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 27 februari 2014

Stärkande resa :)

Håller på att packa igen . . .
Men - en positiv packning denna gång, för i morgon bär det av till Kallhäll :)
Ska bara bli sååå skönt :)
Och - jag är efterlängtad ska ni veta :)
Det är en go o rar lite förståndshandikappad tjej, som bara längtar efter mig :)
Hon skickar massor av SMS om da'n - frågar och längtar så mycket :)
Men - se'n kommer helgen att bestå av andlig utveckling på mitt favvoställe :)
Hela helgen - både lördag o söndag :)
Stenhård hårdkörning både lördag som söndag - men ska bli så skönt :)
Båda dagarna avslutas med Healande Mirakeltimme, åhhh, ska bli så skönt :)

Och - det är en något smalare och smidigare "mig" som kommer dit - för jag har faktiskt minskat i vikt och omfång en hel del nu :)
Tack vare min kost och livsstil med nyttig o god mat - och massor av vardagsmotion :)
Se'n plussas även mina övningar hemma med Putte Crossis, gummiband och Kettle bells, stretch och yoga osv osv - allt i harmoni med bra andning förstås :)
Men - just nu är jag faktiskt något handikappad, för jag har fått tillbaka mina öronproblem precis nu i veckan, så jag hör väldans dåligt just nu :/ värre än en 85 årig tant säger mina vänner, hm :/ :/
Jag misströstar ändå inte, för jag vet att jag blir av med detta - plus mycket annat jobbigt nu under helgen :)

Nä' tillbaka till resväskan osv - ingen annan 
som gör :)

Skönt att kunna åka bort och samtidigt veta att det är lugnt kring lilla mamman också :)
Gick ju inte här i Viken det inte . . .

Kram så länge och var rädd om er under sportlov osv i vårt nästan snöfria Sverige,
:D

2 kommentarer:

  1. Härligt att du (till slut) lyckades fixa resan dit också för det är du värd - och behöver efter all turbulens i ditt liv! :O :D Det känns nog mycket trivsammare att packa inför en sådan resa än alla dessa flyttpackningar som du fått delta i under den senaste tiden! Snö har vi kvar här uppe, men temperaturen håller sig för det mesta på plussidan - vilket känns både bra och mindre bra. Skönt väder - och speciellt dom dagar som solen är framme är det härligt att vistas ute. Samtidigt funderar man ju på om kylan återvänder mot sommaren istället :O Jag tar den hellre nu än då men det är ju inte jag som väljer så :( Nåja, njut av vistelsen bland dina goda vänner och återhämta krafter efter allt som varit jobbigt! Önskar dig en riktigt härlig vistelse där! Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, både härligt och jobbigt var det :)
      Så mycket kärlek och goa energier på ett och samma ställe :)
      Jo - jag har njutit, MEN det har även varit intensivt och jobbigt . . . långa studiedagar med många fullspäckade timmar var fokus på denna helg - se'n har det ju även varit många hjärtliga skratt o bus också :)
      Ingen snö och kyla här heller - men tror nog att den håller sig borta till sommaren också :)
      Men - det har ju hänt att det har snöat i juni - så inget är säkert :/
      Kramis och ha det bäst själv mä' :)
      :D

      Radera