Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 6 december 2013

Björn Skifs :)

Ja, jag säger då bara dä' - Björn Skifs :)
Bara jag hör namnet så blir jag glad och munter i sinnet :)
Han är ju bara så skön och härlig - helt naturlig :)
Han är med på Niklas Strömstedts program nu ikväll - Tack för Musiken,
bara sååå bra :)
Och så kommer en låt av Björn -  som jag aldrig hört förr - 
och som han skrivit också :)
"Håll mitt hjärta - håll min själ" :)
Mitt hjärta bara smalt, bara sååå bra  :O
Och - nu är Helena Bergström en nära vän till honom mä' :)
Så dom tokar sig - och fnittrar och trivs :)
Visste ni att han även spelat förste älskare - mot Helena B :)
Heja Björn, vi är många som bara älskar dig, bara för att du är du :)
:D

2 kommentarer:

  1. Njae, jag "älskar" inte personer jag inte känner personligen - och inte alla dom jag känner heller :D Men jag tycker att han verkar vara en trevlig människa (om man nu ska bedöma en människa på avstånd) och en bra skådespelare! Tänker då mest på filmen Strul *asg* Han försöker då sprida glädje och det är ju alltid positivt :D Låten har jag nog inte hört, men jag tror på dig när du säger att den är bra! Ha en trivsam avslutning på helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, men du vet - älska kan göras olika ju :)
      En del bara "älskar" vi spontant, från första mötet, bara är så :)
      Iaf fungerar JAG så, känner av dom jag möter med porerna och alla mina "tentakler" - både negativt med avstånd / positivt med kärlek :)
      Jag är sällan neutral - brukar känna nå't :)
      Och Björn - han är bara - kärlek han, för mig iaf - blir glad i hela kroppen - men vi är ju, som tur är - olika :)
      Det bästa till dig också, är du värd :)
      :D

      Radera