Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 2 november 2013

Skänka kärlek i Allhelgona :)

Allhelgona :)
Tända ljus :)
Harmoni :)
Kravlös dag :)
Minnas min pappa, som i och för sig finns hos mig - alltid :)
Men - han finns i och för sig alltid med mig - 
känns alltid så :)

Minnas lilla Engla från Stjärnsund, som så brutalt blev sexmördad och torterad i skogen, nära hemmet . . . i april för några år se'n - under sin första cykeltur hem på egen hand . . . 

Skänka kärlek till alla som bara behöver :)


En fortsatt fin Allhelgonahelg på er alla från mig i Viken :)
:D

2 kommentarer:

  1. Denna Allhelgona tände jag inga ljus hemma eftersom jag var bortrest men vi var till Kyrkogården och den ihophörande Minneslunden och där var det massor av ljus tända! Jätte vackert!

    SvaraRadera
  2. Ja - du har ju varit bortrest - och då kan du ju bara inte tända ljusen hemma, så rätt så :)
    På kyrkogårdarna är det ju bara så vackert på Allhelgona, så är det, massor av ljus, så vackert :)
    Min bror åkte visst upp med mamma till S-hamns minneslund - går ju bra när han har bil o krafter.
    Men - det viktigaste är ju att känna kärleken till våra kära i hjärtat - inte att fara land o rike runt till kyrkogårdar o minneslundar osv . . .
    Ha det bäst o kram så länge :)
    :D

    SvaraRadera