Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 16 maj 2013

Nästan en tusing . . . :)

Jaaa, det är värdet på kirskålen jag har plockat :)
Inte illa va' :)
Och mer ska jag plocka, var så säker :)
Sniglarna är mina värsta konkurrenter, men än är dom inte så ihärdiga, ruskar av dom bara :)
Och - också på tänk hur pigg och energispäckad jag ska bli, 
är väl en bonus dä' eller? . . . :)

Men verkar inte va' så intressant - vare sig här eller ute i det gröna, 
Varför?
Har vi hellre försurade kroppar och lever med ohälsa än att ha hälsan? :/
Svårt att förstå för mig iaf . . .

Ps, restskatten är fixad - men inte bara med kirskål, hi hi :)
Ha de'
:D

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att du mår bra och att restskatten är fixad - kanske tack vare kirskålen - åtminståne till en liten del *ler* Här har vi haft riktig sommarvärme nu ett par dagar och jag försöker njuta av den utomhus så mycket som möjligt. Regniga dagar tar jag itu sen med hushållssysslorna inomhus! Strax till duschen och sen ut igen! Ha en trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Fortsätt och njuut du - i solen på Gränsen, är du värd :)
    Röjet inomhus hinns mä' vid sämre väder :)
    En trevlig pingsthelg på dig mä' är du värd :)
    Ska försöka få hit "den ohängde" för hjälp med stora tunga gröna mattan till balkongen, så är jag nöjd - en stund iaf :)
    Molnig kram från mig som är på väg till dagens kirskål :)
    :D

    SvaraRadera