Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 22 maj 2013

Jag - Andeutdrivare?

Idag blev jag utfrågad av en kvinna - som var otroligt rädd för så'nt som inte är inom ramen för det vetenskapliga - och för det Newtonska tänket.
Först skulle hon ha behandling med mina japanska koppor - men ringde upp igen efter drygt en kvart - och undrade om jag hade kontakt med Andar osv - och jag bedyrade att det hade jag absolut inte :)
Men att jag har änglarna med osv - förnekade jag ju absolut inte :)

Hon var helt bestämd, nästan uppriven - spelade ingen roll vad jag sa - 
Hon avbokade behandlingen - föredrog sin antiinflammatoriska medicin och annat i höga doser istället???

Poängen med detta är att hon faktiskt har egna koppor hemma, men blev rädd att besöka mig - för att hon var helt övertygad om att jag använde mig av andarna???? :)

Tyvärr kan jag inte hjälpa alla - och absolut inte när rädslan är för stor.

Ha de bäst alla goa - kramis från mig i min regniga Vik,
:D

2 kommentarer:

  1. Hmmm... En stark övertygelse kan vara svår att motbevisa :D Men vuxna människor bestämmer ju själv så det är inte så mycket man kan göra åt det! Sommaren fortsätter här så efter provtagningen på VC idag ska jag vandra runt på stan innan jag återvänder hem igen. Jag är en "bosparare" under sådana här dagar - sparar på "boet" för jag vistas inte hemma mer än när jag äter och sover *hihi* Igår var jag ju till frissan och blev mycket nöjd! Ha en bra fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är det så, men i det här fallet så "luktade det nå't annat" - kändes konstigt och fel . . .
      Trots att vi alla bestämmer över oss själva och våra liv.
      Jag blir bara så ledsen, när jag bara vill hjälpa :/
      Tummen upp för dig du flitiga med dina allt längre promenader med vattenflaska med :)
      Du måste ju visa den nya fräscha frissan också :)
      Kram o pepp från mig,
      :D

      Radera