Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 29 maj 2013

Fin avslutning på maj månad . . .

. . . och början på juni månad . . .

Blomster och färska kryddor på balkongen :)
Bara ben, som faktiskt börjar få lite färg :)

Humlorna dras till min balkong - gillar den magiskt envisa humlan jag, som flyger, trots den stora "omöjligheten" - humlan SKA ju inte kunna flyga, men det lyssnar den inte på, tur dä' :)

Imorgon bär det av till min söta kvinnliga tandläkare och se'n till söta kvinnliga revisorn - går nog bra :)

Därefter - handla lite gott inför freda'n - då mina änglaväninnor kommer hit - kul, kul :)
Den ena kommer hit för att jobba lite - och se'n blir vi en eller två till framåt kvällen - kul :)

På lördag åker jag med till Kallhäll och Stockholm - så kul :)
Och behövligt - är i starkt behov av att tanka kraft och goa energier :)

Hemfärd på sönda' - och hemma i Viken igen lagom till tidiga kvällen - skönt dä' :)
Och - då är det redan JUNI månad - 
och snart midsommar . . . hoppas på en fin sommar jag :)

Ha de bäst och njut, för det är ni värda - eller hur :)
:D

2 kommentarer:

  1. OOOPS! Har visst haft för "bråttom" för att hinna kommentera här :O Fy på mig :@ Humlor har jag också haft besök av på balkongen eftersom jag köpte sommarblommor dit :D Javisst, är det härligt att se att dom struntar i vetenskapsmännens slutsatser och fortsätter att flyga *ler* Hoppas du har haft en härlig weekend i Kallhäll. Jag ska försöka hinna (???) in på min blogg också för att berätta om min helg mm. snart... Önskar dig en härlig fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland har vi för fullt i kring oss - men se'n så lättar det och vi hinner i kapp, så är de' :)
      Ja, humlan är bara så magisk, mer än många förstår o inser, fascinerande :)
      Och - jaaa :) . . . Jag ÄR bara så kraftfylld nu efter mina dagar i lilla Kallhäll :)
      Tänk om DU kunde få komma dit du mä', skulle du behöva, tror jag :)
      Nyss har det varit härliga folk från Ghana där :)
      Och . . . nya gäster där från Husby där dom bränner bilar osv . . . Tänk vad kärlekens kraft kan göra :)
      Min magiskt helande olja var slut där, så då skickar dom underbara människorna gratis till mig :O)
      Kram o healande kärlek från Viken,
      :D

      Radera