Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 4 mars 2013

Healingkoden :>

Jag är helt betagen :)

              Jag är helt fascinerad :)

                                        Jag är helt övertygad :)

Säger bara:
Läs boken Healingkoden
Av: Alexander Loyd - med Ben Johnson
ISBN: 978-91-534-3761-1
Ica bokförlag

Som jag alltid har propagerat för - 
och propagerat igen och igen . . .
Allt är gjort av - och består av energi - 
så då måste ju allt åtgärdas (botas) med energi också, 
är ni mä' :)

Läker allt - och finner orsaken till allt - från depression till cancertumörer faktiskt :) och hur det går till? - får ni läsa om i boken :)
Jag lovar dig - att du kommer att få svar på många frågor :)
och - kommer med all sannolikhet att förändra din syn på hur och vad sjukdomar är - och - hur dom mest effektivt kan utplånas och botas - för all framtid . . . :)

Men - du får inget recept utskrivet av din läkare, 
Inga kemikaliska cellförstörande, försurande piller i mängder!
för nu är det du som står vid "rodret" !
och är kapten på din egen skuta :)

Bara följ råden i boken . . .
Avsätt bara några minuter 3 ggr om dagen, så får du se "mirakel" :)
Glöm bort symtombehandling!
Nu är det orsaken som gäller!

Healing o Energi 
:D

2 kommentarer:

  1. Nu har jag ju inte läst boken ännu men kommer att göra det när den kommer. Men att en bok - lika lite som någon karismatisk person/predikare skulle göra alla friska/ frälsta väcker min gamla misstänksamhet igen :O Jag anser det t o m farligt att påstå att t ex cancer skulle kunna botas genom att läsa en bok - hur bra den än må vara! Jag har lyssnat på många bra talare/predikare under min livstid men ingen av dom har kunnat BOTA cancer! man kan må bättre - åtminstone tidvis - genom att hämta krafter inombords men det behövs en hel del annat för att man ska BLI frisk! Man kan bli friskARE och må bättre men själva sjukdomen sitter kvar! Men optimism är alltid bra att ha och man mår bättre - även under sjukdomstiden - genom att hitta det positiva inom sig! Önskar dig en riktigt härlig tisdag min Vän! KRAM från en kall Gränstrakt

    SvaraRadera
  2. Jag förväntade mig en så'n här reaktion av tvivel - (och inte bara av dig min vän) Det är inte en enda person, står där, predikar och eventuellt påverkar / manipulerar andra med sin tro och åsikter - och blir jätterik - jag lovar dig, hi hi :)
    Det är inte så, jag lovar på min "heder" som hälsoterapeut :)
    "Vi" (inte jag då) tror fortfarande på Newtons teorier - om att allt är fast materia, så även atomerna - och ingen energi där inte . . .
    Men så har vi Einsteins teori - om att allt är energi osv - och det är DEN som gäller - iaf för mig som vill tänka i helhet :)
    Nobelpristagare från början av 1900talet - erkändes o fick pris - men se'n kom det inte längre - ingen kunde ju ta patent på deras kunskap om energi - likväl som du inte kan ta patent på joniserat vatten som botegörare för sjukdomar :)
    Så fortfarande är det Newtons teori som gäller :O
    Vill vi fortsätta så - eller vill vi nå vår yttersta potential ?!
    JAG vet vad jag vill - och var JAG står - ingen tvekan :)
    Jag är ledsen om du nu skaffar dig en bok, som du kanske inte kommer att bli lika glad i som jag blivit . . .
    (Men jag trooor faktsiskt att du blir dä' hi hi )
    Jag ville bara informera dig om healingkoderna, som ett utmärkt redskap för dig att bli av med ditt jobbiga :)
    Jag ville bara skicka dig själva orden (bönen) - hur du skulle göra osv - och så hade du redan skickat efter boken, hi hi :O
    För JAG tror på denna teori - känner verkligen att nå't stort händer med mig och mitt liv, så jag kommer att fortsätta med denna helande teoris tankar :)
    Min bror är nog en Newton - och jag är en Einstein hi hi :)
    Läs den - och ta den som den är - och du kommer att bli förvånad . . . hoppa över så'nt som verkar "skumt" nu o återvänd till det senare, när informationen landat . . .
    Börja med övningarna först - så känner du vilken skön avslappning dom ger dig - just för att energierna möter det du har jobbigt med - balanserar dom :)
    Gå se'n vidare med läsningen allt eftersom :)
    Om du vill så skickar jag dig en bra skiss över hur du gör - på ett enkelt sätt - kanske verkar krångligare än vad det är i boken - har inte hunnit dit ännu, för jag försöker att läsa från början till slut för en gångs skull, hi hi :)
    Äh, va' sjutton - jag skickar den till dig, så har du den :)
    Enligt vad jag (som inte är nå'n forskare osv) är cancer egentligen inget annat än destruktiva cellminnen och försurning av vår kropp o celler - men eftersom det är så väldigt stora summor inblandade i det här, både vad gäller forskningen och försäljning av mediciner (PLUS bivärkningsmediciner) då skulle läkemedels"maffian" gå omkull - i konkurs, om foket slutade äta medicinerna och vara sjuka hm :O
    Bilda dig din egen uppfattning - men jag hoppas och tror att iaf själva Healingbönen kommer att hjälpa dig att må bäst min vän, för det är du värd :)
    Jag har fått enorm hjälp på bara kort tid - och jag "sväljer inte heller vad som helst" som sägs och pådyvlas oss - nä nä, men genom mina kunskaper och kontakter med väldigt duktiga personer inom hälsobranschen vet jag vad jag gör - och vad jag kommer att fortsätta jobba med och tro på :)
    Stor healande kraamis för det bästa i livet för dig :)
    :D

    SvaraRadera