Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 8 september 2012

Tacksamhet


  • Jag är tacksam för all sol som värmer upp mig nu, när hösten börjar smyga in :)
  • Jag är ödmjuk och tacksam för min hälsa, som bär mig med fantastisk styrka just nu :)
  • Jag är ödmjuk och tacksam över den ork & styrka jag har just nu, skönt när jag vet hur det är att leva i motsatsen :)
  • Jag är ödmjukt tacksam över allt som går mig, mina nära & alla vi som finns - så pass bra just nu :)
  • Jag är ödmjukt tacksam över att det går bra för mina nu vuxna barn "trots den bristande kontakten" :)
  • Jag är ödmjukt tacksam över mina vänner, som nå'n ängel har sänt mig :)
  • Jag är ödmjuk och tacksam över den kärlek jag får av GosVovvsan, helt villkorslöst :)
  • Jag är ödmjukt tacksam över min bostad med fin balkong och flexibla rum, som passar mig :)
  • Jag är glad & tacksam över att den här datorn fortfarande fungerar - trots allt :)
  • Jag är glad & tacksam över att allt känns så bra just nu :)
       
        Tacksamhet & Ljus
                                         :D

2 kommentarer:

  1. Det var en vacker text - direkt från hjärtat - förstår jag! <3<3<3 Det är bra att komma ihåg att man har alltid något att vara tacksam & glad över! Även om/när saker och ting går åt skogen ibland! Jag är tacksam över att ha dig till vän och få läsa dina texter. Denna fick mig också att komma ihåg fler saker att vara tackam över! En stor och varm KRAM till dig från oss här på Gränsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara vassegoo min vän, som jag naturligtvis också är tacksam över att ha som vän - att få läsa dina texter :)
      Alltid skönt att kunna va' till hjälp o få nå'n att tänka i andra spår :)
      Ibland är det dom enklaste saker, som ger oss så mycket tillbaka att va' tacksam över - eller säga det lilla ordet "förlåt" - inget farligt :)
      Puss på dig o grabbsen från mig o GosVovvsan som har några förmiddagar hos mig till veckan :)
      :D

      Radera