Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 9 juni 2012

Jag kan o jag ska :)



Stärkande tankar  så här i början av juni:


Jag är alltid trygg & gudomligt beskyddad
Allt jag behöver veta kommer till mig
Allt jag behöver kommer till mig - vid en perfekt tidpunkt & plats
Livet är en glädje - & är fyllt av kärlek
Jag är kärleksfull & jag är älskad
Jag är strålande sund & frisk
Jag är framgångsrik i allt jag tar mig för
Jag är villig att förändras & utvecklas
Allt känns gott & är väl i min värld


Nu har hälsoterapeuten vaknat igen - och kommer med tips & förmaningar :)
Dessa ord kommer från Louise L Hay - Leva Livet, Kärleksfulla råd på vägen.
Tänk vad sortering av böcker (efter färg så mycket det gick) kan ge oss kraft :)


Ha en fin helg och tänk positivt om er själva, istället för att säga motsatsen: 
"inte kan jag inte" . . .  så säger du: 
"JAG KAN & JAG SKA, FÖR VARFÖR SKULLE INTE JAG KUNNA DET" :)


Det handlar inte om att bli egoistisk - utan att föra fram det fina och starka, som ju finns hos var & en av oss :)


Det vi lär oss som barn, påvÄrkar oss, som dom vuxna människor vi nästan alla blir . . . "


Värme & kärlek på er från ett grått Viken, men med kärlek o värme i hjärtat :)
:D

2 kommentarer:

  1. Tackar för dom stärkande tankarna!
    Dom behövs! Så lätt att glömma att det går att göra små och ofta väldigt enkla saker för att förbättra livet :D Önskar dig allt gott! KRAM från oss på Gränsen

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är dom bra :)
    Men det är ju bara att tänka positiva tankar även om sig själv - och inte bara berömma alla andra osv :)
    (trots att det ju inte är fel att dela ut beröm heller)...
    Och det ÄR ju lättare att berömma nå'n annan, än att se något som är bra hos en själv :/
    Stärkande o berömmande kramis från mig nuuu,
    från soliga Viken :)
    :D

    SvaraRadera