Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 11 maj 2012

Inte hänga läpp

Regnig fredag . . . 
Pratade med en glad vän, som bor norr om Stockholm - och han sa att vädret bara tvärvände . . .
Från att det ösregnade - till strålande sol - på bara en halvtimme :)
Aprilväder i maj, eller? . . . 
Men här har det bara regnat - och så fortsatte det att regna :/


Mina läckra knallröda gummistövlar med fina blommor på - 
passade perfekt idag :)
Mina väninnor skrattade - men jag gillar mina stövlar jag - 
dock inte vädret . . .


Vi drack te på min fd kollegas salong, jag o några av mina väninnor :) 
- se'n en runda till Dollar Store o Willys :)
Investerade i en blommig härligt käck hjulväska med stora bra hjul, suverän :)
Tänk så mycket det finns på Dollar - av allt - jag bara kände att DEN väskan var min :)


Häng inte läpp för regnet - på med era färggranna stövlar och ut och hoppa i vattenpussarna :)


Och - efter regn kommer sol - lovar er - ha förtröstan :)


:D

2 kommentarer:

  1. Vi, syrran & jag, hade tur med vädret när vi skulle promenera först på stan i fredags när jag mötte henne där och sen på lördagen när vi promenerade till den större butiken här på fastlandet. Centrala stan ligger ju på en ö :) Visserligen blåste det men det var soligt och inget regn! KUL att du hittade en snygg kärra för transporten av varorna! KRAM från oss alla!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du o "syrran" din hade det bäst tillsammans, är ni värda :)
    Fastland - och - ö ... får jag nog plugga på lite - tror jag, hm ...
    Idag har det blåst som sjutton här, höll på att blåsa iväg med paraply o allt, birrr :(
    Värmande kraaamis med kraft o ljus,
    :D

    SvaraRadera