Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 6 april 2012

Kärlek - Love you :)

Delar med mig jag med - och säger:

I LOVE YOU, flera gånger:
I LOVE YOU
I LOVE YOU
I LOVE YOU . . . :)


. . . Jag Älskar Dig :)
. . . Jag Tror På Dig :)
. . . Jag säger som så: Du är helt perfekt o fullständig, 
en kärleksfull Guds skapelse :)


Tack fina Livskrafter för tipset om Sivan Garr :)


Vilka härliga videos med kärlek, värme och ljus :)


Verkligen Guds kärlek o budskap :)


www.sivangarr.com/ 
hälsa på där, så får ni så mycket kärlek som ni bara önskar - lovar :)


I Do Realy Love You all - from my heart


Kraaam


:D


4 kommentarer:

  1. Nä, perfekt och fullständig är jag inte, men jag anser inte att varken jag eller någon annan behöver vara det heller. Man bör kunna acceptera människor som dom är - inklusive deras fel och brister! Äkta Kärlek får jag uppleva varje dag genom mina husdjur och vissa dagar även av familjemedlemmar :D
    Önskar dig en härlig fortsättning av Påskhelgen! Kram från oss på Gränsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så är det :)
      Du är perfekt, precis som du är -
      och alla vi andra är det också :)
      Men - alla är vi det på vårt alldeles egna personliga sätt :)
      Ingen är perfekt - enligt den mall som sägs va' perfekt . . .
      Äkta o sann kärlek är det värdefullaste som finns :)
      Äkta vänskapskram på dig min vän
      :D

      Radera
  2. Trevlig söndagskväll från mig.

    SvaraRadera
  3. Hej o välkommen till mig goa Basilica :)
    Jättekul att du kom in, har ju krånglat ju :)
    Nu blev det måndagskraamis från mig
    :D

    SvaraRadera