Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 17 mars 2012

Änglar finns, verkligen :)

Två så kraftfulla änglar, tronar nu stolta och maffiga överst på vitrinskåpet :)
Blickar så värdiga över salongsdelen av mitt vardagsrum :)
Jag har egenhändigt släpat hem dom från mitt fräscha o bästa Loppis,
tunga som sjutton var dom :)
Tillsammans med min goaste änglaväninna här i Viken, fick jag dom på plats :)


Tack Loppis för den suveräna servicen :)
Tack försäljaren som accepterade det lägre priset :)
Men - dom hade ju varit där några veckor på loppiset, 
kunde ju blivit dammiga där, hm :)


Jag är bara sååå tacksam och glad över att vara ägare till dessa vackra skapelser :)
Eller om nå'n nu kan vara ägare? 
Dom äger nog sig själva - 
och kan inte ägas, 
känns det som :)


Tacksam kram med kraft och änglaljus
från mig i min ÄnglaVik
:D

6 kommentarer:

  1. GRATTIS till Änglar i ditt hem! Hur stora var dom egentligen? Ja, nu vakar dom över dig och ditt hem och till på köpet får väl även kunderna en släng av övervakning :D Inte illa alls!!! Jag älskar också Änglar av alla det slag och vill gärna ha fler i mitt hem - även om jag har redan några stycken. Önskar dig allt gott i ditt hem och även i ditt övruiga liv, min Vän! KRAM från Gränsen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm, supermaffiga, sittande, kompakta, gyllene, magiska, ca 4 dm höga o 2,5 dm breda, så tunga :)
      Michael med handen utåt uppåt, liksom blåsande kärlek o ljus på oss alla :)
      Chamael lutar huvudet i vänstra handen, kärleksfull, meditativ :)
      Tack för dina goda gåvor till mig, tar jag till mig med glädje - och skickar detsamma till dig min vän :)
      Kärlek o ljus o varm kram :)
      :D

      Radera
  2. Ha en vacker måndag kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det har jag haft du fina Emma :)
      Och detsamma önskar jag dig :)
      Jaa, för MIG är dom bara så underbara o fina iaf :)
      Änglakraamis på dig med allt bäst :)
      :D

      Radera
  3. Tack för grattis och kommentar! Ha nu en änglalik skön kväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är DU väl värd du fina i värmländska Årjäng :)
      och - Detsamma på dig mä :)
      Och - Tack Anna, det har jag haft :)
      Änglakramis på dig också - och välkommen tillbaka till Bloggen ska du vara :)
      :D

      Radera