Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 3 oktober 2011

Nå't fel, går det inte att kommentera hos mig?

Jag har kollat var jag ska fixa nå't eventuellt fel - och även var o hur jag kan kontakta Blogger om det blivit nå't fel hos mig . . . men jag vet inte hur jag ska göra och hur det funkar :/

Är det nå'n som kan hjälpa mig - skriv då på:
delfinolin@hotmail.com

Tusen tack och ha en skön första oktobervecka ni alla fina

:D

7 kommentarer:

  1. Jag prövar ändå om det går.
    Tyvärr är jag urusel på dessa "problem".
    Hoppas du får hjälp snart av nån av alla som kan.

    SvaraRadera
  2. . . . och tack vare dina positiva tro, så verkar det funka att kommentera hos mig - igen :)
    Jag är ju bara såå oteknisk, tyvärr :/
    Tack min vän o bästa kramen på dig
    :D

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar hos mig idag. Stämmer nog precis på många politiker tyvärr. Ha en bra dag och här var det inga problem att kommentera.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jaaa :)
    Nu verkar det funka att kommentera hos mig, både du och MosterMa har ju lyckats :)
    Vi får väl bilda en egen ordning o strunta i politikerna :)
    Kraam
    :D

    SvaraRadera
  5. Testar igen om Blogger accepterar mitt Google konto ;-)

    SvaraRadera
  6. JEEEEE!!!!! Nu funkar det igen! :D

    SvaraRadera
  7. Yippieee, så skönt :)
    Då behöver jag inte skrynkla ihop min otekniska hjärna för att fixa det :D
    Änglakraamis på dig från mig o Michael o Co
    :D

    SvaraRadera