Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 28 oktober 2011

Jorden snurrar fort nu :)

Stora förändringar - både privat o globalt . . .
Det är den 28 oktober 2011 idag . . . 
Mayaindianernas speciella datum för en stor global förändring . . .
En ny tidsepok . . . 
En ny era . . .


Och min goa väninna från Stockholm är här :)
Hon är en av alla goa som jag är glad att tillbringa - just den här freda'kvällen med :)


Vi ska prata och planera min nya framtid . . . 
Hur den nu kommer att se ut . . . 
Jag har inte riktigt greppat den - än . . .


Men iaf - så om kanske nå'n vecka kommer jag att jobba hemifrån . . . 
Så långt har jag kommit iaf - alltid nå't :)


Vi ska kolla om "platsen" jag har tänkt at jobba på funkar för det ändåmålet :)
Hon är en fena på att planera o fixa - så det blir nog bara bäst :)


Och jag då - som är så "energimässigt känsligt" - känner ju av förändringsvibrationerna starkt jag :)
Förra gången vibrationerna snurrade i slutet av -90talet - så skilde jag mig efter ett långt äktenskap :)
Och den här gången kommer mitt liv också att förändras ganska radikalt - verkar det som :)


Allting snurrar så mycket snabbare nu . . . 
Och är man då känslig (som jag är) så går det inte att stoppa hjulet som snurrar :)


Och mina oro för mamma också då mitt i alltihopa . . . gör ju inte saken så mycket bättre :/
Min bror är där just nu - och stannar helgen ut . . . 
Jag ska åka dit nå'n dag om några veckor med färdiglagad o näringsrik mat o kosttillskott som är bra för äldre o trötta hjärnor osv :)


Tacksam för kraft och goda energier - känns skönt att ni finns och att jag kan skriva av mig igen :)


Varma bästa snurriga snurande kraamisen från regniga o höstliga Viken


:D

2 kommentarer:

  1. JA, förändringarnas vindar verkar blåsa på flera håll nu :D Jobbigt värre, men även roligt på ett sätt. Hoppas allt löser sig till det bästa för dig! Jag ber till Michael att jag får krafter att genomleva denna helg och hoppas och tror att han hjälper.... Grabben har varit här och hjälpt till med "du vet vad" och vi hade en trevlig dag tillsammans - trots att det var jobbigt också. Ha en trivsam kväll! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja du goa CiaR :)
    Du har så rätt så min vän :)'
    Och vissa av oss är ju mer känsliga för dessa vibrationer - på gott o ont :)
    Skickar dig allt gott med kraft o änglahjälp naturligtvis :)
    Michael sviker ju aldrig :)
    Så kraft o ljus från mig o Fly
    :D

    SvaraRadera