Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 8 september 2011

Officiellt nu :)

Nu är det officiellt :)
Efter mycket strul och tvivel osv - så har jag nu - idag - 
fått mitt hett eftertraktade certifikat som shiatsuterapeut :)
Helt suveränt :)
Min lärare har varit bortrest 
och det första han gjorde när han kom hem till Bryssel
var att skriva mitt certifikat :)

En väninna som bott i USA hjälpte mig att översätta mitt mail till honom, 
där jag önskade hjälp med ett fullvärdigt certifikat 
Och han skrev att det var jag värd efter alla dessa år :)


Hm . . . och jag som gruvat mig sååå :/
Men det hade jag absolut inte behövt göra :)
Åh, jag är bara sååå glad :D

Nu är det bara att skicka iväg en förhoppningsfull 
och proffsig presentation till Järna - 
som redan är skriven o klar :)

Tack alla ni underbara vänner jag har 
som hjälpt mig o hjälper 
mig att göra detta möjligt  - 
Tack alla ni :)

Och tack till er alla mina bloggvänner 
för alla era tummar
:)


Och på tisda' sticker jag till Stockholm 
- och kanske - Järna :)

Änglars beskydd 
:D

4 kommentarer:

  1. Jamen se där!!! <3 GRATTIS till certifikatet! Allt blir nog så bra när du nu kan planera vidare för dina mål i livet! Och trevlig resa till väninnan!
    En stor KRAM till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha, känns jättebra :D
    Få se nu då om vi gör en liten utflykt dit nu då till veckan - eller hur det blir :)
    Hon ska få några kraftfulla behandlingar, så får hon ork o styrka, blir nog bra :)
    Stora kraftfulla kramisen på dig mä nuuu
    :D

    SvaraRadera
  3. . . . ett Tack till dig Basilica :)
    Jajamen, en bra känsla att vandra vidare i :)
    Jättekramis med allt bäst nuuuu
    :D

    SvaraRadera