Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 2 september 2011

Drömmar och beslut

Ytterligare ett tecken på att jag är på den väg jag ska vara . . . 

Jag fick syn på ett speciellt vykort med text på, som låg på en av mina hyllor i vardagsrummet . . .

Texten löd:
Följ dina drömmar
Vi är skapta för att uppfylla våra innersta drömmar
Det är därför vi är här
Men det kommer så ofta så mycket i vägen 
på vår livsväg
Rensa, rensa, rensa!
Vart är du på väg?
lev dina drömmar
:)


fina ord - eller hur :)



Dagens änglakort i änglaboken, Doreen Virtue:
Om det är något du beslutat dig för
är det meningen att 
du ska uppnå det
:)

Så jag fortsätter att drömma min dröm 
och har beslutat mig för 
att följa min väg som jag är på nu, 
häpp 
:)

Rekommenderar er alla att göra detsamma, 
för det funkar ju, lovar 
:)


Kraftfyllda och ljusa drömmar för en bättre framtid - 
för dig o dig o dig . . . 


:D







2 kommentarer:

  1. Ja, du är säkert på rätt väg!!! Gör det du känner är rätt för dig och för att må bäst! :D Önskar dig en riktigt härlig septembersöndag! Lite grått här ännu men nog ska jag ut under dagen ändå. Försöker passa på att njuta av den härliga höstluften och färgprakten där ute! MÅ BÄST! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha min vän på Finska Gränsen :)
    Det verkar faktiskt lösa sig för mig att få mitt proffsiga cert att visa för nå'n där i Järna :)
    Härlig sol o skön långrunda med gosgummsan, så min dag har varit så härlig :)
    Måbästkraamis på dig mä Nuuuu mä njutande o skön shiatsumassage bara för dig :)
    :D

    SvaraRadera