Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 18 augusti 2011

Goda nyheter :)

Idag har jag äntligen fått tag på en härlig kille, som jag var kurskamrat med under shiatsuutbilldningen.
Numera är han rektor för Shiatsuakademien, eftersom den förra flyttat tillbaka till Belgien . . .
Han ringde upp mig idag - och vi pratade länge om hur vi skulle gå till väga för att lösa mina framtidsplaner.
Tyvärr kunde han inte hjälpa mig med nå't papper, eftersom han då inte var ansvarig för skolan -
Kändes iaf skönt att få prata och höra hans varma stämma och kloka ord :)
Han var helt redo att ställa upp som muntlig referent, för han gillade skarpt mina inkännande djupa behandlingar.
Tyvärr är jag tvungen att mejla min fd lärare som nu bor i Belgien, för att få mitt eftertraktade papper . . .
Håll tummarna för mig så att han skriver -
som jag vill att det ska va' . . .
Jag måste ju ha nå'n presentation när jag nu ska bo och jobba kring antroposoferna i Järna :)
Men jösses vilken kraft jag fick av att prata med honom :)
Vissa människor är bara så -
Levande givande änglar, helt oegoistiska :)


Kraft, ljus o änglars beskydd på er från mig
:D

4 kommentarer:

  1. Klart jag håller tummarna för att du ska få precis det papper du vill ha och behöver!!! Visst är det härligt att prata med vissa människor. Man riktigt känner energin som flödar från dom! Och Lycka till med flytten och det "nya" jobbet - oavsett när det blir av i praktiken! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack du vännen på Gränse :)
    Behövs nog - några tummar iaf :)
    Och - ja - det var bara så härligt att prata med honom :)
    Mmm, nu ska jag ju inte bli anställd av nå'n arbetsgivare, utan fortsätter att ge massage osv precis som nu - men klart att nytt blir det ju :)
    Värmande kramisen från regniga Viken
    :D

    SvaraRadera
  3. Jaaaa va härligt. Underbart... var bor du? :))))
    Vill du kanske komma hit och ha lite behandlingar? Kör ju yogamassager i gäststugan på gården och shiatsu kommer säkert också locka. Har gått en grundkurs en gång men man får ju aldrig själv :))

    SvaraRadera
  4. Javisst är det härligt och underbart :)
    Jag bor - idag - i Sandviken . . .
    Men har ju planer på att må så bäst jag kan tillsammans mä antroposoferna i Järna :)
    När o hur vet jag inte riktigt - än, men jag spånar o tänker . . .
    Men det var ju nå't att tänka på - också :)
    Du bor ju i Dalarna eller hur?
    Går ju tåg o buss antar jag :) ingen bil ju.
    Spännande :)
    Eller varför inte på din härliga altan :)
    Känner att jag just nu är i ett skifte i livet, där nå't nytt väntar på mig :)
    Kraft o ljus för framtiden
    :D

    SvaraRadera