Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 9 augusti 2011

Fortsätter att fundera

Nu när jag är färdigfirad och då min födelsedag blev så oväntat lyckad, börjar jag fundera över hur jag ska gå till väga med mina framtidsplaner hos antroposoferna i Järna / Ytterjärna . . .


Idag pratade jag med en kvinna från min utbildning inom shiatsun, så trevligt. Även hon stöttade mig att fullfölja - liksom alla andra gjort :)
Hon gav mig aktuella mailadresser, så jag kan komplettera mina papper inför det nya . . . 


Alla jag berätter för är bara så positiva och uppmuntrande, kul :)
Även min bror, som var här o fikade idag - var positiv o gladde sig med mig :)
Så vad är det som händer? 


Jag har bestämt mig för att kontakta min lärare för komletterande papper, som kan behövas . . . 
Jag har bestämt mig för att kolla upp fördelar och nackdelar . . . 
Jag har bestämt mig för att riktigt känna in på vilket sätt jag ska ta in mitt nya liv . . .
Jag har bestämt mig att inte sabba det jag, min son o dotter hade i helgen.


Jag har bestämt mig för att på nå't sätt ta chansen . . . 
Chansen att prova . . . 
Chansen att få leva mitt livs chans . . .


Just nu är frågorna flera än svaren . . . 
Men jag SKA klura ut hur jag ska göra . . . 


Tummarna please :)
:D

4 kommentarer:

  1. Såklart!!
    Både tummar och tår.

    SvaraRadera
  2. Är tvungen att släppa tummarna fria då och då men annars håller jag dom SJÄLVKLART! :D

    SvaraRadera
  3. Ha ha,
    Ja du får tillåtelse att släppa dom ibland :)
    Tackar så mycket du goa vän på Gränsen
    :D

    SvaraRadera