Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 2 juli 2011

Monaco / Sverige

Jag såg några glimtar från bröllopet i Monaco.
Ståtligt och gamoröst, visst . . .
Men nog var bröllopet mellan Daniel o Viktoria mera kärleksfullt o känslosamt :)
Trots några tårar på  brudens kinder under en vacker sång . . .
Och hattar och åter hattar . . .
Tänk vilken hattparad det måste va' när det är kungliga inblandade :)


Önskar er alla en skön fortsättning på sommaren, kanske ni har semester redan :)
Kramis på er med kraft, ljus o kärlek, för det är vi väl alla värda :)
:D

2 kommentarer:

  1. Ja, har man för mycket pengar så måste man väl hitta nya sätt att slösa dom på - t.ex. på hattar ;-) Jag har haft problem att komma in här igår och imorse, men nu lyckades jag. Ja, idag blir det IKEA, Ica maxi m.fl när dottern med sambo anländer och imorgon bär det iväg uppåt - om inget annat krisar till sig! Önskar dig en bra fortsättning på sommaren och tackar för hjälpen med Änglaskaran! KRAM

    SvaraRadera
  2. Fniss, så är det nog - dom måste ju göra av med alla sina pengar ju, så dum jag är :)

    Och hi hi, där ser du :D visst kommer ni iväg, visste jag väl :)
    Jag har varit in på din blogg och såg att du kom iväg där också :)
    Michael o Co kan vi alltid lita på ju :)
    Önskar dig en trevlig dag med dotra o Co och en jätteskön tripp bland släkt osv uppåt landet :)

    Varm semesterkramis
    från mig din vän i Viken
    :D

    SvaraRadera