Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 11 juli 2011

Kontakt :)

Idag . . . 
har jag kontaktat min dåvarande arbetsplats, där jag var för xx antal år se'n, jättelänge se'n - i min ungdom . . .
Spännande :)
Hänvisar till förra inlägget om mina framtidsplaner . . .
Jag fick reda på att han som anställde mig -  fortfarande är kvar där i styrelsen . . . 
En av dom personalansvariga (som jag aldrig träffat) var på semester . . . 
Den här mannen var - där - nu  . . .
Jag har inte pratat med honom - än, avvaktar lite - en stund . . .
Har ju telefonnumret osv, vill fundera lite . . .
Undrar vad som kan menas med det då???
Ödet?
Änglarna?
Vad vill dom med min framtid tro :)?
Men jag överlämnar mig helt till ödet o änglarna 
Så blir det rätt
Jag bara vet dä :)
Love to alla er med tummsen
:D

8 kommentarer:

  1. "Även en sjumilafärd börjar med ett enda steg" var det någon som sa - eller något åt det hållet :D Då har du startat något som visar sig så småningom... Önskar dig Lycka till med allt! KRAM från Gränsen

    SvaraRadera
  2. Japp, du har så rätt så min vän :)
    Allt börjar med ett pyttesteg, så är dä :)
    Och - ja, vad jag startat för nå't - vet jag inte än - men det visar sig nog som sagt :)
    Tack för ditt pepp, värmer gott det :)
    Undrar om "alla andra" tycker att jag är helt galen, eller . . . :)
    Kramis på dig, du på Gränsen, mä allt bäst :)
    :D

    SvaraRadera
  3. Väntar på fortsättningen :-)

    SvaraRadera
  4. Tack Basilica :)
    Undrar hur den fortsättningen ser ut jag :/ :)
    Jag har iaf börjat att tota ihop en presentation om mig själv och vad jag tror jag kan bidra med i denna underbara värld av världar :)
    En ha det bästkraamis på dig från mig NU
    :D

    SvaraRadera
  5. Vad otroligt spännande. Vill du att det här ska gå vägen så kommer det att gå vägen. Stort lycka till lovely. Kraaam

    SvaraRadera
  6. Ja, visst är det Emma :)
    Men jag vet ju inte NÄÄÄR . . .
    Jag vet bara "att på nå't sätt" :)
    Jag håller fortfarande på att fundera på en klatchig presentation, skriver och funderar, ändrar och funderar vidare :)
    Jag får ju kanske bara en chans . . .
    Det vore min ultimata dröm, så tack du fina för tummsen :)
    Love på dig med änglars kraft o ljus
    :D

    SvaraRadera
  7. Hej"
    Oj vad spännade det händer saker i ditt liv just nu.. låt magkänsla styra dig så blir det bra alla gånger!! Happy happy!

    Jo det är skönt med hus men mycket jobb också..... :)
    Absolut att det man äter i vardagen är så superviktigt och jag äter inte så mycket skit men en del kaffe blir det ju ju men oavett så mår kroppen bra av en tids avlastning och jag känner att det är dags, bara att slippa fundera över vad jag ska äta är en lyx.. hihi...!
    Har ett lite komplext förhållande till mat har jag insett på gott och ont.. kanske ska skriva om det i bloggen en dag :)
    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Javisst är det spännande du :)
    Och nog lyssnar jag på min magkänsla och vad änglarna försöker att tala om för mig . . .
    Men - det är ett stort steg - som jag hoppas är det rätta - och den sista boplatsen för mig :)

    Visst är det mycke jobb med eget hus, fördelar o nackdelar mä allt vet du :)
    Detoxa skulle vi nog göra lite oftare, för att underlätta för kroppen . . . hm
    Och - ha ett gott förhållande till maten, känn in - och njuuuut :)
    Kraamis på dig mä allt bäst för framtiden :)
    :D

    SvaraRadera