Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 24 juni 2011

En skön midsommar

. . .  önskar jag er alla :)
Trots grått väder, men vi får ha värme o kärlek i våra hjärtan :)
Var rädd om varandra  - och ta inte för givet att familjen o era nära finns . . .
För det är ju inte alla som har sin familj nära att fira midsommar mä . . .
Men - ikväll kommer iaf busvovvsan, så go o rar,  för att sova här hos "mamma" :)

Och vilka vänner jag har :)
Om ca 5 veckor blir jag hämtad med bil av mina vänner i Västmanland :)
Dom åker hit - bara för att hämta mig - så att jag kan tillbringa helgen med dom :)
Och så skulle dom skjutsa hem mig också??? :)
Har dom blivit helt galna :)
Anledningen var att Tågkompaniet och SJ 
lagt om tiderna i sommar, så att restiden 
osv med massa byten var alldeles för helknasiga . . .

Så var rädda om er själva, era vänner och era nära o kära - 
ta inte allt och alla för givet . . .

Midsommarkramis på er alla fina
från mig i Viken
:D

4 kommentarer:

  1. Men vad roligt för dig med såna vänner, men det är du ju värd! Ha en fortsatt trevlig midsommar! KRAM

    SvaraRadera
  2. Javisst, men jag är ju mer van att klara mig själv, känns så ovant :)
    Hoppas att du har det så bäst du bara kan (trots jobbigt)för det är du ju bara värd :)
    Varmaste midsommarkraamisen
    :D

    SvaraRadera