Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 16 maj 2011

Kött kontra vegankost

Hårda ordväxlingar kan jag lova att det blir i TV 4 i kväll - klockan 8 :)

En vegansk kokboksförfattare, som jobbar på hälsotidning byter bo med strutsköttuppfödare :)

Jag ska då se -  :)
Eller kolla på reprisen 
för nu skiner solen så skönt mot en blå himmel :)
Svårt val . . . älskar ju att vara ute i solen :)
Och vem gör inte det :) 
Värmen är ju inte lika intensiv på kvällen heller :)

Men nu var det TV:n det gällde - och vegankost kontra kött (struts) :)
Få se vad familjerna med mammorna i spetsen kommer att lära sig - men framför allt att få uppleva :)

Önskar er iaf en skön kväll - oavsett vad ni väljer att göra :)
Solig och varm kramis från mig i Soliga Viken NU 
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar