Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 9 mars 2011

Liite design iaf :)

Nu ska vi se hur det här går :)
Min ohängde son försöker att hjälpa mig med min blogg, men vi  hann inte klart innan han skulle iväg o jobba :/
Bandy och jobb är ju viktigare än att hjälpa sin mamma, hm . . .
Sandviken vann visst idag iaf, så då är ju många här ikring nöjda - och även hesa kanske :)


Än så länge har jag nu iaf  gosiga pussande delfiner - söta eller hur :)
Jag har även hittat funktionerna för att ändra texten, så nu ska ni snart få läsa i en trevligage blogg :)
Tidigare har jag varit glad över att kunna skriva över huvud taget, glad o tacksam över det lilla ni vet :)


Önskar er en skön fortsättning på denna vecka, som tar oss in till mitten av mars - jippieeee :)
Närmare o närmare den efterlängtande våren :)


Vårlängtande kramen med kärlek o ljus 

6 kommentarer:

  1. Yes! Jättefint med delfinerna! Synd att den gråa texten inte syns så bra mot den blåa bilden, men du får väl byta färg senare - om du vill? det är ju kul att göra lite ändrigar med bilder och färger! Men det tar sig! Fast bloggen som sådan har ju varit trevlig hela tiden! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack, ja visst är dom fina :)
    MEN du ser ju att det ju inte är färdigt än :)
    Lite skavanker ska rättas till och jag ska även se om han kan ändra bakgrundsfärg till mig :)
    Tills jag lärt mig fixa själv, får jag inte begära FÖR mycke, eller hur :)
    Och tack igen för att du verkar tycka om min blogg, värmer gott dä :)
    Värmande vårlängtande kram med kraft o ljus
    från mig till dig NU
    :D

    SvaraRadera
  3. P.S. Har infogat en musiklänk i min senaste blogg ;-) Tyckte att det behövdes som påminnelse - speciellt idag - för mig själv! KRAM

    SvaraRadera
  4. Oj, den ska jag titta in på :)
    Men nu ska jag iväg i snöyrvädret, uscha :/
    Var tog våren vägen!!!???
    Värmande kramen med kärlek o änglars beskydd
    :D

    SvaraRadera
  5. Här har vi sol och värme ;-) Flytta hit upp vet ja - du som gillar värme ;-)

    SvaraRadera
  6. Menar du att det är varmt o soligt hos dig :)
    Världen är ur led, eller hur :/
    För här har vi backat tillbaka två steg mot vintern igen :(
    Mmmmm, ska fundera, tål att tänka på :)
    Sol o värme är ju det bästa som finns . . .

    SvaraRadera