Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 24 januari 2011

Nyladdad :)

Mobilen min är nyladdad idag
Disken är borta
Diskbänk o spis är blanka o fina (använt mitt effektiva o antibakteriella vatten, ler)
Toastol o tvättställ blanka och bassiluskfria
Mina växter ser också lite glada ut idag :)

Jag har laddat mig med:
* dundersoppa
* mitt effektiva, rena och uppbyggande basiska vatten
* apelsin o mandariner
* liten promenad i friska luften till macken, salongen o hem
* skön dusch med hårtvätt, o skön skrubb
* mjuka sköna "omskötta" ben (vinterpälsen borta)

Nu sitter jag med en kopp gott o energigivande citron o ingefärste
och känner att livsandarna börjar att återvända igen :)

Varma o positiva kramisar från mig till er,
för nu har vi ett nytt o härligt år,
inte kan vi ligga o må pest i sängen då, eller :)

Ha de bäst o tack för er varma omtanke
:D

2 kommentarer:

  1. Heja på. Jag gillar verkligen ditt salutogena tänk. Ingefära är något som jag måste bli bättre på att använda. Du KOMMER att få en bra onsdag.

    SvaraRadera
  2. Tack goa Basilica :)
    Jag är väl inte helt bra - än, men mår mycke bättre nu, tack o lov :)
    Jag är väl så'n - att jag inte ger mig, inte accepterar att va' sjuk osv :)
    Jag vet ju att sjukdom osv beror ju på obalans i energisystemet. Balans är ju nyckeln till allt och att vi tänker i helhet, för allt hör ihop och är beroende av varandra :)
    Varm o balanserande hälsokramis på dig NU :D

    SvaraRadera