Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 21 januari 2011

Kommer se'n :)

Som en del av er kanske har märkt, så har jag inte hunnit med bloggar på ett par da'r :)
Men jag kommer igen, kanske ikväll eller i morgon - vem vet :)
Vill iaf önska er en skön fredag så länge :)
Och att ni är rädda om er där ute i halkan - broddar på :)
Beskyddande änglakraamisen
från mig i min halkiga Vik NU :D

2 kommentarer:

  1. Ja, nu blev det ju inte så, tyvärr :/
    Men jag tackar för omtanken iaf :)
    Ha det bäst med en varm kraamis :D

    SvaraRadera