Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 23 december 2010

EN RIKTIGT GO o SKÖN JUL

. . . Önskar jag er mina härliga bloggvänner :)

Men - jag vill också passa på att välkomna Pia som följare till min blogg och även Livskrafters Emma o Tigris Predikantan som alla är jättevälkomna till mig, liksom ni alla är förstås :)

Jag har skickat God Jul hälsningar på mobilen och även mejlat till flera stycken och - vips så är klockan redan halv 11 :)
Tiden går fort när Lotta har Jul i rutan och när det ska hälsas runt till alla vänner o barn :)
Nu lägger vi fötterna o benen högt och bara tar det lugnt - för jul blir det ändå - hur vi än beter oss :)
Nu ger vi oss med allt fixande osv - såååå skönt :)
Och okej då, lite städat o blankt o fint - eller är det bäst att ta städet - efteråt? :)

Idag har jag tjuvstartat litegranna mä mumsandet: sååå god Janssons på hårt jättegott morotstunnbröd och en till så'n macka men mä kalkonskivor o sååå god senap på :)
Jag har även kokat sååå goda rödbetor - så imorgon blir det lax o potatis med lite gott till :)
Och javisst - lite Janssons också - tänk vad det ska mumsas under jul . . . :)

Så här får ni kraamisen mä julefrid o harmoni o allt bäst
från "mig" i viken ni vet :D

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt skön Julafton! <3 KRAM <3

    SvaraRadera
  2. . . . och detsamma önskar jag dig min vän :)
    Varm fridfull kraamis mä myyys o allt bäst
    :D

    SvaraRadera
  3. God Jul goe vännen i Viken
    Många varma kramar

    SvaraRadera
  4. Och här får du en riktigt fridfull o värmande kramis för en skön fortsättning på år 2010 du goa i E-tuna :)

    SvaraRadera