Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 18 november 2010

Dagens goa tanke :)

Tittar in med ett peppande inlägg, som påminner dig om att:

Du vet väl om att du är värdefull :)
Mia Törnbloms tänkvärda ord . . .

Tänkvärd kram till er alla
från mig i Vintriga Viken

4 kommentarer:

  1. Inte ska du välan tacka mig för att du är värdefull :)
    Bara att vända på den där Jante vet du, så blir det rätt :)
    En värdefull o värmande kraamis
    från mig i Vintriga Viken :D

    SvaraRadera
  2. Tack för att du påminde mig om det.:)
    Och lilltösan bekräftar det hela med en blöt puss.:)

    En värdefull kram till en värdefull vän!

    SvaraRadera
  3. Klart att lurvtösa ger dig massor av blöta gopussar, så härlig o värdefull vän som du är :D
    Varma kraamisen från "mig" mä lycka till på resan, som jag vill va mä i, så hör av dig.
    Du behöver nå'n då - och jag finns där :D

    SvaraRadera