Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 20 oktober 2010

Olivoljeinpackade stövlar :)

Ja, det är sant, skinnet i stövlarna blir som nya :)
Jag har precis gjort så på mina stövletter - och wow säger jag, så fina, mjuka o blanka :)
Slitaget framtill märks inte lika bra nu :)
Så nu har jag "fina" stövletter den här säsongen mä, skönt dä :)

Nu kan jag inte sitta här, för nu ska jag o Putte träna en liten stund. Är så skönt o gör mig mjukare för resten av dagen :)

Imorgon får jag besök av en kurskompis från shiatsun o hennes kompis, som gör egna jättefina hudvårdsprodukter - och vad behöver hon som bas för att få ännu bättre produkter än hon redan har? Jo, hon behöver naturligtvis vårt rena fina vatten :)
Hoppas att hon blir intresserad, skulle va' kanon dä :)
Jag ska alltså hålla vattendemo - håll tummarna :)

Men nu får ni ha en fin o skön dag, så hörs vi nog senare
Värmande kramisen i höstrusket
från mig i Viken :D

6 kommentarer:

  1. En annorlunda maträtt? - tänkte jag när jag såg rubriken *ler* Men så illa var det inte *hihi* Regnet fortsätter här och ska väl fortsätta ett tag - om man nu ska lita på väderleksrapporterna. :( Nåja, jag jobbar ju inte utomhus så jag ska väl inte klaga. Hoppas det går fint med affärerna när kurskamrater anländer! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ha ha, även jag fick mig ett gott skratt över din undran om ny maträtt :)
    Blött här mä, men inget regn - det är bara sååå kallt, gillar inte :/
    Ja, snälla - håll tummarna för imorgon, för vi har inte träffats på länge. Men jag har gjort iordning 2 buntar var, som dom får. Vi går igenom dom punkterna imorgon, blir nog bra :)
    Värmande kraam på dig, som t o m rår över vädret (minns du) :D

    SvaraRadera
  3. Det måste jag pröva. Du menar vanlig olivolja att smörja med.
    Hoppas det gick bra med din demo och att det blev lite affärer.
    Min yrsel - jag har funderat på det där med kristallsjukan, kanske detär det. Jag har inte kräkts, men blivit illamående när det snrrat på som värst. Idag känner jag mig något bättre, ska ta det lite lungt så får vi se. Kan vara blodtrycket också...har alltid lågt sånt...ja, jag vet inte och det där med läkare är jag så skeptisk mot pga vissa orsaker så jag drar mig för att gå till min fam.läkare trots att just hon är jättego´. Jag avvaktar ett tag får jag se. Tack för att du kommer med råd.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jajamen, vanlig olivolja, dom blev så fina :)
    Demon har inte börjat än, för dom är sena, men kommer :)
    Jag skrev familjeläkare, trots att jag själv inte heller besöker dom mer än vart 10 år ungefär :) Vill inte ha ansvar för att ha gett fel info. Kan va' blodtrycket, kan va' stress osv mä. Var noga med att dricka rikligt med vatten, så mår du bäst :)
    Varm kraam med lugnande healing o massage
    från den tjatiga i Viken :D

    SvaraRadera
  5. Olivolja är bra till mycket
    Kram till dig min vän i Viken

    SvaraRadera
  6. Mmmm - och så jättego mä :)
    Och det är sant - mina stövletter har inte varit så fina på länge :)
    Kramis på dig med värme nu i höstkylan :D

    SvaraRadera