Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 26 augusti 2010

Packad för Västmanland :)

Puh, tänk om jag kunde lära mig att packa . . .
Men det är ju bara så svårt, regn eller inte regn - eller får vi fint väder rent utav?
Jag har packat ner ganska så smart - tror jag, men visst har jag en liten "övervikt" kanske, brukar jag ju ha :)
Jag har tappat i en 5 litersdunk med basiska vattnet + 2 1 liters sportflaskor, så jag får lite bra vatten iaf under dom här 3 dagarna . . .
När jag lärt mig mer att montera ner och upp apparaten, så tar jag naturligtvis med den istället dit jag ska - men det blir då det, just nu tar jag med mig tungt vatten istället :/
Jag har vattnet i en hjulväska och kläderna i en annan, så det ska nog bli bra, förhoppningsvis är väl kanske bäst att tillägga :/

Nu ska jag in i duschen och packa det sista inför imorgon (matsäck osv . . .
Ingen idé att äta frukost hemma innan, är alldeles för tidigt - tar jag på tåget när jag kanske är mera sugen :)

Just nu tror jag att dom lovade regn - iaf här i Gästrikland - undrar hur det blir i Västmanland?


Blir nog bra det här, brukar bli det till slut :)

Ha det bäst
kramis från packande mig i regniga Viken

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt trevlig resa! Kram från din vän på Gränsen

    SvaraRadera
  2. Tack min vän, nu är jag hemma och det har varit jättebra - borta bra, men hemma bäst, kanske :)

    Hoppas att alt går så bra det kan för dig, tar nog tid att komma igenom och lösa allt, men ...

    Värmande tröstande kramen
    från mig som finns för dig :D

    SvaraRadera