Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 3 augusti 2010

Bättre nu :)

Idag är en något bättre dag, så gårdagen vill jag försöka att glömma bort :/

Jag har iaf fått behålla den kokta färskpotatisen o ekoligiska goda morötter med Vegeta saltkrydda och olivolja över när dom var färdiga . . . Så enkelt - och så - gott :)
Fortfarande är pärerna o morötterna kvar i kroppen, peppar, peppar :)

Visst hade nog varit gott med nå't annat, men jag var ju tvungen att väcka "lilla" magen försiktigt, efter gårdagens fastedag . . .

Jag har druckit mera av mitt hälsobringande vatten idag också, för igår bara sov jag - och sprang på toa, men det var då dä . . .

Jag har avbokat mina behandlingar för imorgon också, så jag är på G till torsda' kväll kl 19.00, då vi ska ha vatteninfo på salongen, känner att det blir kanon :)

Nu kollar jag på Allsången, få se vilka som dyker upp idag då, för förra gången överaskade ju Idolerna mig :)

Ha det bäst mina vänner, för det ska jag ha - häpp :D

Och kom ihåg att änglarna är med er - alltid :D

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bättre! Ibland kan det ju vara bra att få ut allt "skit" i kroppen så vi får se det positivt! ;-) Eller kanske det är just intaget av Kangen som påverkade det? För jag läste att man ska börja försiktigt och öka intaget allt eftersom just p.g.a den rensande effekten... Hur som haver är det bra att du mår bättre! Vila upp dig nu och krya på dig! Ha en skön dag! KRAM

    SvaraRadera
  2. God förmidda' på dig :) Jag ropade nog hej liiite för tidigt, tror ja', hm :/ Idag har jag fått springa till toan, för att - spruta ur mig det som vill ut . . .
    Men jag har ju inget "viktigt" förrän imorgon eftermidda'/kväll, så det blir nog bra :)

    Jo, jag vet att man ska va' försiktig o öka försiktigt med det joniserat vattnet - just för utrensningen, tror faktiskt inte att det är det :/

    Ha det bäst du med, önskar jag från ett grått Viken :)
    Kraaamis på dig :D

    SvaraRadera