Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 15 juli 2010

Snart så :)

Puh, snart är det slutkämpat att få hem dunkar, för snart har vi en apparat på salongen som fixar vattnet åt oss :)
En apparat till ett väldigt fördelaktigt pris, så nu har vi slagit till :)
Inom 2 veckor har vi apparaten hemma - åh, känns bara sååå skönt :)

Klart att jag är glad över att kunna fortsätta dricka av detta goda, friska o fräscha vitaliserande vatten :)

Jag är mindre anfådd nu än tidigare, orkar bättre med mina j-a trappor exempelvis :)
Jag har minskat ytterligare ca 2 cm :)
Jag har blivit piggare och orkar mera :)
Jag ser fräschare ut och känner mig fräschare :)
Jag har mindre värk i höft, ben och rygg :)

Placebo? Nej jag tror inte det, känns alldeles för bra för det :)

Annars har dagen varit skön, solig och härlig :)
Mina kunder som jag träffat idag, ger mig så'n glädje och kraft (dom också) Jag gav lite sommarrabatt idag, bara för att jag kände för det :)

Men till hösten blir det andra bullar, för då kommer jag att ta mer betalt för min Shiatsu, för det känner jag att jag behöver. Jag har ju jobbat i så många år och håller på i över 1 timme, så det är det värt :) Jag har hört mig för med några av mina kunder och dom säger: Självklart :)

"Alkoholisten" utanför salongen är så fin (han får 3 - 4 75:or nu / dag) så stor med härligt lila blommor på kraftfulla stänglar :) Den har faktiskt fått en kompis nu också, en stor kruka med sååå fina blommor i på vårt bord :)

Idag fick jag ett så härligt kort "Änglaterapi", där änglarna tar över mina bördor och bekymmer, så att jag inte behöver bekymra mig över det nå' mer, så skönt :)

Somrig o piggelinkraaamis från mig i Viken :D

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att du känner att kangenvattnet verkligen hjälper! Den hade nog inte varit helt fel för mig heller. Jo, det lönar sig säkert med en apparat i salongen där du kan både "köpa åt dig själv" och sälja till andra! Visst ska du ta betalt för jobbet du gör - inta tal om annat! Kul att "suputen" är snygg åtminstone *hihi* Önskar dig en riktigt härtlig fortsättning på sommaren! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, kangen är toppen :)
    Och med apparaten på salongen, så får ju även alla kunder o gäster smaka kangen, för då är det stopp att bjuda på vanligt kranvatten :)
    Du förstår vilken reklam och vad det kommer att innebära för dom som får prova o känner verkan :)

    Ja, men det är svårt här i bruksorterna att ta betalt för massage osv, då ska jag i så fall hålla till på lyxigare ställen ikring Viken :)
    Men jag blir nöjd med den lilla höjning jag kommer att göra till hösten, stannar där :)

    Alkisen blir bortskämd och mår så gott så, kan inte må bättre, finaste blomman på torget :)

    Och jag önskar DIG min vän en skön och behaglig sommar med inte alltför varmt o hett, så en svalkande kraaamis på dig med änglabeskydd från mig NU :D

    SvaraRadera