Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 18 juni 2010

Slut på freda'n

Denna freda' har bjudit på både sol och regn, verkar inte veta hur det ska ha dä.

Chamuel är med mig idag också med samma kort, kan jag kanske behöva och ni andra också naturligtvis :)

Idag har jag jagat dammråttorna, diskat och fixat på salongen, en ganska så vanlig dag då, så här i bröllopsyra och sportyra, skiter i bägge jag - egentligen, kostar bara pengar, som dom stjäl från oss skattebetalare.

Gick inte ner till salongen förrän eftermidda'n, för jag hade en se'n behandling (efter 5) men innan den fick jag en behandling av min kollega i hennes Ultra Slim, som är bra bl a om man har ont i rygg eller benen osv. Och jag har sååå ont i höfterna, så hon körde ett specialprogram. Känns faktiskt bättre, bra dä :) Den är också suverän för att minska midjemåttet, inte så dumt det heller, kanske :)

Var en så go tjej som jag behandlade - och se'n kom mitt ex med busvovvsan, som han haft från i morse. Tyckte nog att det var skönt att byta med mig nu, för hon är så social och vill att vi håller på med henne - om inte hela tiden - så ganska så mycke :) Leka gosa o kasta bollar osv :) Nu ska hon vara hos mig till i morgon eftermidda' för husse är på firmafest med bowling osv :)

Men nu är vi trötta båda två, så nu säger vi God Natt o suzz gott, så hörs vi imorgon - kanske :)

4 kommentarer:

  1. Här verkar det vara åskväder på gång. Himlen ser nästan svart ut!!! Vilken tur att man inte är uteliggare/hemlös utan har tak över huvudet! Krama Fly från mig! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Gårdagen var fin, men det tycks ha regnat hela natten här, med tanke på alla pölar. Mmm, det är många det är synd om, vi har iaf tak över huve o en skön säng osv :) Ha det bara bäst - och ta't så lugnt du kan med att packa upp osv :) Somriga kraamen från din vän i Viken med allt bäst och glöm inte "Michael" :D

    SvaraRadera
  3. Håller med om yran... själv vågade jag bara vara aningen ironisk... törs inte säga allt rakt ut i vårt sk öppna samhälle...

    Så är sommarvädret... rätt som det är kommer det en skur. Här hade vi en rejäl åskskur häromdagen. Regnet stod som spön i backen, sen började det hagla.

    Ha en skön söndagkväll, sol i sinne om inte ute...:)

    SvaraRadera
  4. Bröllopsyra som kostat en massa av statens pengar, alltså av oss. Vackert o kärleksfullt var det ju, några tårar trillade på mina kinder, känslosam som jag är - ibland :)

    Svenska sommarvädret är ju - kom si kom sa, så är det ju bara, men jag har inte upplevt nå't hagel - än är väl bäst att tillägga :)

    Hoppas att söndagen var bäst för er goa två, kraamis på er med sommar o sol :D

    SvaraRadera