Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 16 juni 2010

Kalkonsallad o soppa

En solig och fin dag till, men inte så där jättevarmt kanske. När kommer den riktiga sommarvärmen egentligen? Några heta soltimmar har jag välan upplevt, men det känns inte som - sommar . . .

Dagens ängel med kort är: Jophiel - Outdoors (Utomhus) med budskapet:
Gå utomhus, ta en nypa frisk luft. Ta kontakt med naturen, bli av med stressen och få nya och kreativa ideér.
Det tackar vi för, behöver vi alla göra :)

Lunchen blev vitkålssallad med strimlad kalkon, tomat, vattenmelon, riven mozzarellaost, knipplök, groddar på mungbönor o gröna linser.
Kvällsmaten blev soppan som blev kvar från igår, så gott så :)

Istället för att åka och hälsa på min väninna i Västmanland just nu, så har vi suttit o surrat i telefonen en ganska så lång stund :) Var inte igår, så vi hade mycket att prata om, hm :)

Carola sjunger på TV, inget intressant alls där tycker jag. Ska nog stänga av burken och göra mig klar för kvällen o sängen, för imorgon kommer det en busvovvsa före halv 6 på möra, gäääsp.

Ha det bäst och var rädda om er, vad ni än håller på med, bara för att ni är ni :)

2 kommentarer:

  1. Du får flytta hit upp om du vill ha värme ;-)
    Fast idag är det sådär halvmolnigt. Molnen och solen kämpar om vem som ska vara framme mest. Fär se vem som vinner? *LER*

    SvaraRadera
  2. Ja men du idag (onsdag) har det varit så varmt o skönt, men jag tackar för erbjudandet :) Må bästa energi vinna, men hoppas att det blir behagligt för dig, det är det jag hoppas på :) somriga kraamen bara för dig :D

    SvaraRadera