Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 30 juni 2010

"Hembrändt :)

Idag har Tor åkt förbi här i Viken på himlen och hamrat med sin hammare. Jösses så han lät, tror han var riktigt arg idag :) Han kom inte förbi så lägligt heller, för jag var mitt i en behandling - tjong, bang och dååån, men det gick bra, kunden var nockad redan - av min behandling :) Regnet smattrade mot rutorna - en väldans kort men intensiv stund - se'n var det bara över.

Jophiel är min ängel för dagen och hon ger mig Patience (tålamod), säger att mina drömmar blommar mer snabbt än jag kan föreställa mig. Lugn säger Jophiel, dom behöver näring o tålamod :) . . . Tack, ska försöka att ta de lugnt och ha TÅLAMOD :)
Jag har fått bevis på att tålamod lönar sig, för idag är min värk mycket bättre och jag är på G igen :)

Idag kom min väninna från Stockholm o hennes sambo (som jobbar i "täten" inom hälsa) med två vovvar till salongen, för vi skulle ha ett möte om den nya produkten, det hälsobringande vattnet. Så nu är vi snart på G, ska bara fixa en apparat till salongen, men så fort jag kan, ska det bli en apparat hemma hos mig också :)
Vattnet, som är en antioxidant"bomb" med massor av andra fantastiska egenskaper som bl a: hjälper till med viktminskning för att det blir "utdrivande", förhindrar åldringsprocessen, ger dig en väldans kraft o energi, antibakteriellt, höjer näringsupptaget och ökar utrensningen osv osv :) Du ställer in apparaten på olika PHvärden, till det som du önskar just nu, att dricka, läka sår, minskar ålderstecken, bl a med ett "Beauty water" osv :)

Jag pratar om KANGENVATTEN, som kommer att bli en revolutionerande produkt in i framtiden :)

Jag o min kollega var iväg ikväll o handlade 5 liters dunkar för hembränning, jo det är sant, "ler" - och 8 st t o m, var ju till oss båda. Se'n bar det av till en annan väninna som har köpt en "vattenapparat", för att tanka. Måste ha sett roligt ut, där kom vi med massor av hembränningsdunkar, först upp till henne och se'n ut till bilen igen :) Undrar vad grannarna och andra folk tänkte? :) Dom tog nog oss för hembrännare, se'n skulle jag ju från salongen och hem också - med en av dunkarna ha ha :)

Nu har jag 1 dunk på 5 liter hemma och 2 st dunkar på salongen, får ju inte plats med allt hemma. Herregud, jag har hällt över från en dunk till 2 detoxflaskor, så nu är det bara ungefär hälften kvar i dunken. Jag ska dricka ca 4 liter om da'n, få se hur det går :)

Det blev alltså ganska så sent innan jag var hemma och kunde ordna kvällsmaten, som blev kokta färskpärer med stekt halloumiost, grön sparris, lök, gul paprika o små goda tomater, så gott med wokat, älskar det :) Serverade det med bearnaissås mmmm :)
Är ju så gott med så'n lätt och "somrig" mat, jag bara älskar sommaren med allt vad den innebär, så är det nog bara :)

Somrig kram från mig i Viken, som mår bättre idag :D

2 kommentarer:

  1. Du kan väl hälsa Tor att komma förbi hos mig också nästa gång du ser han ;-) Här känns det så kvavt och att det skulle vara åska på G, men den bryter inte ut :-( Luften blir bättre när åsakn brakat loss ordentligt däremellan!
    Så jag väntar ;-)

    SvaraRadera
  2. Okej, mulet idag mä, så han kommer kanske förbi, då ska jag skicka honom till dig, lovar :) Men det blev inte nå' bättre luft här efter Tors besök, konstigt . . . Ska skicka dig lite sidor du kan gå in på och läsa om Kangenvattnet. Kan ju finnas nå'n nära dig som skaffar apparat om inte du kan, så kan du tanka där :) Kraamis mä kraft efter din jobbiga dag mä änglars kraft o beskydd :D

    SvaraRadera