Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 2 juni 2010

Hallåååå, hemma igen :D

Dagens kraft har jag fått från Raguel, som så lägligt säger:
Vi änglar öppnar alla hjärtan på alla dom involverade. Argument och 
konflikter är lösta nu :)





Tack, behöver jag verkligen nu, för det var sååå jobbigt innan 
jag åkte till Stockholm :)


Men nu är jag hemma igen och känner mig så lätt, 
lycklig, mitt sinne är fritt o ljust :)


Min son hämtade mig på ReceCentrum idag, då jag kom hem på eftermidda'n, med vovvsan o allt, pustade åt min stora packning, fniss :)

Till Salongen för att hämta deklarationen till Revisorn o dit med den o handla lite mat, för det var lite tomt i kylen, faktiskt, hm :) Väl hemma upptäckte jag att jag hade paket
till firman att hämta ut, mina produkter :) 
Så det var bara att kasta sig iväg igen och hämta paketet, så jag fick produkterna, puuhhh, var ganska så trött då :/

Jag hade det sååå skönt o mysigt, vill tillbaka nu på en gång. Om det bara ginge :)


Vi åt så god mat (enligt GI, men gud sååå gott)
Efterrätt med jordgubbar o grädde varje kväll, mumsibumsi :)
Rödbetor åt vi med sparris i sååå gott skirat smör och världens goaste omelett med kräftstjärtar o turkisk yoghurt med vitlök i :)
Vi åt kycklingwok med grädde och smaskig sallad till, melon att smaska på efteråt . . .  
och vi åt färsk sparris igen o igen, såååå gott :)


Servicen var maxad, så nu är jag bortskämd o längtar tillbaka, fniss :)

En sen behandling hade jag idag, men det var världens goaste tjej, så det gick bara bra - DÅ, men nu är jag totalt slut :/ Kläderna hänger ute på vädring och det som ska tvättas ligger i tvättunnan, puhhh igen :/

Nu ska jag lägga alfalfafrön i blöt o mungbönor o gröna linser, 
blir nog gott det :)

Jag har stoppat allt glatt o mysigt in i mitt hjärta, som dom goda jordgubbarna, tomaterna o vattenmelonen jag köpte av en torghandlare (som var ganska så charmig faktiskt)

God Natt från en trött kvinna i Viken

Varm o somrig kraam till er alla govänner NU :D 


2 kommentarer:

  1. Så du är hemma igen ;-) Här är det lite regnigt idag och blåser. Jag ska snart iväg till banken plus köpa duschstång och en ny antennsladd. Men nu har jag ju allt nära mig så det är inget problem ;-) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jajamen, nu är jag hemma igen :) Så skönt för dig att du har närmare till affärer osv nu :) Nu när du är på plats, ta de lugnt mä kartongerna, du hinner så väl :) Tänk på dig själv o ta en sak i sänder, då fixar du det här :) Kraftfull kraam mä stöttning o goa energier, från mig i somriga Viken NU :D

    SvaraRadera