Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 9 juni 2010

Dinkel, tomatsoppa och sol :D

Clairvoyance 
Synskhet
Min kraftfulla ängel för idag blev Raziel, tack Raziel :)
Mina ord för idag är: 
Jag hjälper din sprirituella förmåga att vakna upp till max,
så att du klart kan se den Himmelska kärleken :)
Tack Raziel för att du är med mig :)

Dagen idag har varit en bra dag, tycker jag iaf :)
Började som vanligt med Shaktis o Putte, mina änglakort och en skön stund vid datorn :)
Därefter en skön massagedusch i all hast, för min pojk ringde mig och behövde mig som vovvsavakt, men bara i max 15 minuter. Snabba dig och kom hit då, sa jag, för jag hade bråttom, en behandling klockan 12. Han kom ca 11.30, men då var jag redan ute på gården och mötte dom, för jag kom på att det var bättre att gå till salongen och passa henne där, så hann jag kanske bli klar innan min kund kom . . . Så där satt jag på en stol i solen med lilla busvovvsan och väntade på husse, med vanligt koppel, ingen nosgrimma, men hon 
var sååå snäll o go så :) Hon är ju så stark, så jag orkar inte hålla henne utan nosgrimman men hon låg så snällt i gräset och väntade på sin husse :) Solen sken så härligt, men hon låg i skuggan . . .  om hon fick bestämma, skulle det vara vinter året om :) 

På tal om väder och årstidsprat, så hörde jag idag att engelsmännen pratar nästan 100 % om vädret osv, så trist att inte prata om något vettigare :) Vädret är väl så'nt vi tar upp när vi inte kommer på nå't intressantare att diskutera, eller?

Idag fick jag beställning på Glucosaminsulfat i stor förpackning, känns bra, passade på att beställa MSM o Silverlotion till mig själv också - och några sprayflaskor för silver :)
Känns bra att få in så'na beställningar just nu när sommaren börjar komma och det ju går lite trögare på salongen snart, för hyran ska ju betalas - trots att det är sommar, tyvärr :/

Idag har jag ätit dinkel med wokad quornfärs, lök, tomat i matlådan och ikväll blev det en toppengod tomatsoppa på dinkel, krossad tomat i tetrapack med rostad vitlök i, flageoletbönor, lök, salladslök, gul paprika, tomat o veg. Fond de Chief (buljong), så gott :)
Jag hade även med mig cashewnötter, vattenmelon i stavar o små cocktailtomater till salongen, då får jag inga blodsockerdippar, utan mår bara bäst hela tiden :) 

Ha det bäst ni alla - för det ska jag ha :D








2 kommentarer:

  1. OK! Vi delar på årstiderna ;-) Du tar sommaren och jag & Fly utnyttjar vintern, hösten och våren *ler* Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha, så fyndig du är :) Ta gärna perioden ni två, du o Fly, från den kalla hösten o vintern, så väljer jag att njuta av perioden, när våren börjar bli varmare och så naturligtvis den härliga sommaren o början av hösten, som ju är så fin :) Kraam på dig från mig NU :D

    SvaraRadera