Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 21 maj 2010

Regnig dag :/

Oj, så det har regnat idag, man kan undra hur mycket regn det finns?
Jag har mest hållit till inomhus idag, hemma och på salongen.
En väninna har fått en behandling, för en jacka jag fick 
av henne, så nu är jackan min :)

Jag skulle ha fått min sköna behandling idag av min
goa väninna, men hon har ju fullt upp, ska ju flytta snart,
 så det körde ihop sig för henne idag, blir på månda' istället,
skönt dä :)

Kändes iaf bra att kunna hjälpa min väninna, som kom
under eftermidda'n, för hon har sååå ont - 
överallt :/

Nu ska jag bekanta mig mera med Putte och bara ha 
bra ikväll, trots gråvädret vi har ute :)

Jag åt så'n god soppa idag, på min goda buljong, krossad 
tomat med rostad vitlök, olivolja, lök, morot, flageotbönor, sojabönor,
örtsalt o hot chiliflakes (förstås) Som god tuch hade jag i bitar
av god getost, som fick smälta i. Mår så bra av att äta
soppa, måste bli av med volangerna nu,
ingen återvändo :/ Ger resultat, så 
bara att va' envis o
hålla på :)

Imorgon ska jag försöka få ordning
på min balkong, lägga ut mattan o få 
möblerna ordentligt på plats, 
har aldrig varit så sen som i år,
men det funkar det mä, för
jag har suttit där ute ändå,
trots att busvovvsan är
jätterädd för att va' 
där ute :) 

Ha de, för nu ska de tränas och se'n - slappas :)

2 kommentarer:

  1. Inget regn i sikte här ännu utan solen skiner ;-) Men det är lagom varmt nu!
    Ta det försiktigt i början med din nya träningskompis. Hellre fler gånger med några minuter åt gången än ett långt pass som tröttar ut dig helt och hållet! Meningen är ju (väl?) att bygga upp styrkan och inte förlora den? Men du vet nog vad du gör ;-) Lycka till med den nye "mannen" i ditt liv! KRAM

    SvaraRadera
  2. En jättefin dag har det varit här, men nu är det regn i sikte igen :/ hoppas att Tor håller sig lugn, men blir nog bra :) Klart att du har änglarna med dig och idag så delar vi på Metatrone, en kraftfull en, så håll till godo :) Stora kraftfulla kraamen mä all hjälp o stöd för dig o dina goa NU :D

    SvaraRadera