Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

söndag 23 maj 2010

Pingsdagen

En blöööt pingstdag har vi här i Viken iaf, men då får 
vi fixa mera inomhus och det håller jag på med idag :)
Jag har fixat i sovrummet, som ju fått en ny byrå, 
rensat i lådor osv i det rummet, sorterat tvätten
från igår, ätit god omelett med halloumiost 
groddar o keso :) 

Nu ska jag fixa lite mera, för att gå ut idag är ingen 
höjdare, tror inte ens att jag vill hålla på med
balkongen, så den får vänta lite till, 
så här sen har jag väl aldrig varit 
med att få ordning där :)

Nu får det vara slut på regnandet, det bara 
öser ner här i Viken, gillar jag inte, 
vill ha sol o varmt jag, men gärna
lite svalka ändå :)

Kram på er alla och ha det så bäst ni kan
för det är ni värda :D 

2 kommentarer:

  1. Idag regnar det hos mig också, fast det stör mig inte speciellt mycket ;-) Jobbar mest inomhus ändå. Vad skönt att du börjar få allt som du vill ha det i sovrummet med din nya byrå och allt! KRAM

    SvaraRadera
  2. Idag har det varit bättre väder igen, har suttit på balkongen och solat innan jag gick ner till salongen. Har även solat utanför salongen, skönt :) Skönt att sovrummet fick en aniktslyftning :) En fin dag, önskar även att du haft det :) Varm (men svalkande) kraamis med allt bäst, kraft o ljus för ditt stora projekt, från mig i min Vik :D

    SvaraRadera