Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 26 maj 2010

Min onsdag :)

Idag har jag Gabriel med mig, som stöd o hjälp :)
Han vill att jag ska ta tag i mig o mitt liv och kärleksfullt guida andra :)
Tack Gabriel, I'm on my way :)

Jahaja, hur har dagen varit idag då?
En fin förmidda' med spikmatta, dusch och en härlig första
kund, kl 12, som bara är så härlig.
Skrattar så gott när han är här :)

En trevlig kvinna efter det, ombyte förnöjer :)
Trivs med att hjälpa dom som kommer till 
mig, brinner för att dela med mig av mina 
kunskaper, vill att alla ska må så bäst 
dom kan :)

Räkningarna skickade på det antika sättet i kuvert :) Ja, jag vet, jag SKA lära mig hur man gör, har bara inte . . . men till hösten så SKA jag ta tag i det o bli mä även där :)

Imorgon ska jag göra det sista på min bokföring och se'n ska det snabbt som sjutton till revisorn - häpp - klart :) 

Har blivit bjuden till Västmanland också nu och det lutar åt vecka 25 :)
spännande, tror nog att sommar'n blir bra :)
Och så ska jag ju passa vovvsabusan också 
och kanske åka en sväng till Hälsingland också, 
vem vet, jag kanske t o m hamnar nå'n dag
i stugan uppe i Järvsö :)

Nu ska ni ha en fin kväll, för det ska jag ha :)

Mia Törnblom säger så här idag:
Allt skapas två gånger, först i fantasin
och se'n i verkligheten :)

Puss o kraam från mig i Viken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar