Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 20 maj 2010

Lugnare dag idag :)

Lugnet efter stormen igår har det varit idag,
Vaknade till strålande väder med en 
stor o härlig sol :)

Hälsade lite försiktigt på min nya Putte, men han är lite
motsträvig, så jag orkar inte såååå värst många
minuter som jag vill, hm :/
Vill iaf orka 15 minuter,
men jag orkar bara 
2 minuter åt gången, 
än så länge :/

Om morgonen bjöd på sol, så försvann den ganska så
fort. På eftermidda'n blev himlen blev alldeles mörk och Tor åkte runt med sin hammare och förde ett himla oväsen under tiden jag behandlade min goa väninna :/ 
Men vi kände att vi hade med oss en massa kraft o energi, 
så vi blev inte sååå störda av det :)

I förmiddags bjöd jag min kollega på en födelsedagsbehandling, 
som hon blev jättenöjd över att få :)
Se'n gick vi ut en stund i solen, innan Tor 
kom på besök med sin 
hammare :/

Puss o kraam o natti på er alla goa och ha de bara bäst
hörs imorgon igen - kanske :D


2 kommentarer:

  1. Här skiner solen fortfarande men nu har dom väl lovat svalare väder framöver... Får se hur det blir! Kram

    SvaraRadera
  2. Det har regnat sååå mycke idag och himlen är fortfarande mörk :/ Hoppas på bättre väder imorgon då jag ska tvätta o det är helg :) Hoppas att du får det väder du vill ha: svalare, så att du mår bäst min vän :) En svalkande kram från mig NU :D

    SvaraRadera