Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

onsdag 12 maj 2010

Låga energier och fred

Oj oj så'n jobbig gårdag jag hade, men nu är den över
och förbi, brukar bli så :)

Låga energier och påhopp osv gör ju inte att 
humöret är på topp :/

Men genom min goa väninnas stöd, 
så överlevde jag även den dagen,
fick en sån jättekraftfull 
behandling av henne,
behövdes verkligen :)

Gårdagens kraftfulla änglakort hjälpte mig också:
You are Safe (du är trygg)
Jag beskyddar dig från låga energier
och vaktar dig, dina älskade och 
ditt hem.
Ärkeängel Michael 

Passade ju så bra och lägg märke till att jag tar 
korten direkt på morgonen, så jag kunde ju 
inte veta - innan :/

Dagens hjälpande änglakort blev:
Pease (fred)
Fred kommer när vi minns att 
bara kärlek är verklighet :)
Ärkeängel Chamuel

Undrar vad det innebär?
Visst vill jag ha "fred" men den kvinna som är 
inblandad i detta, som hände igår, har inte den insikt själv som krävs. Jag kan skicka förlåtelse ändå, så har jag gjort mitt, för att allt ska bli bäst :)

Solen skiner och himlen är alldeles blå, 
blir nog en toppenfin dag idag, med tanke på vädret iaf :)
Det andra ska jag fokusera så att det blir så bra det
bara kan.

Idag har jag en förmiddagsbehandling och en kvällsbehandling ledig däremellan, så då ska jag försöka att vara ute så mycke det bara går. 
Jag behöver nog gå och handla som vanligt, behövs ju jämt :)
Sätta mig i solen ska jag nog också göra :)

Ha det bäst och tänk positivt och skräm iväg dom låga energierna, för dom förstör så mycke, bättre att tänka ljust o glatt :)

Varm o solig kraam från mig i Viken :D 

2 kommentarer:

  1. Kvinnan ifråga hade kanske bara en dålig dag och kommer till insikt själv också snart! Jag vet att det inte är någon ursäkt (att man själv mår dåligt) för att såra någon annan, men tyvärr blir det ofta så ändå! Jag tror att ni reder ut detta så småningom. Men under tiden ska du inte älta detta utan försöka glömma det som hänt och försöka må så bra som möjligt! Nu vet jag ju inte vad det handlar om och har inte med det att göra heller. Det var bara en känsla som dök upp. Och jag KAN ju ha helt fel. Men som sagt - försök att glömma och njuta av dom saker som är bra i ditt liv! Du har ett hem, mat för dagen och kläder så du slipper frysa ;-) Så försöker jag tänka när allt går åt skogen här - vilket det ofta gör :@
    Önskar dig en riktig trevlig onsdag och helg - ifall vi inte skulle höras häremellan! En BamseKRAM till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack du goa vännen för dina värmande ord, som känns så bra att höra, trots att jag mår bättre nu, efter andra trevligare möten efter denna händelse :) Jag är tacksam och tackar mina änglar varje dag för det dom gör för mig o alla andra :) Bamsiga kraamen mä allt bäst till dig o dina goa "änglar" hemma från mig i min Vik :D

    SvaraRadera