Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

tisdag 25 maj 2010

Dagens änglakort

Healthy lifestyle
Hälsosam livsstil :)
Idag får  jag hälsobringande råd o hjälp från hälso/psykolog-ängeln Raphael, som säger:

Ät hälsosamt
Få tillräckligt med sömn
Och träna regelbundet 
för en opimal hälsa 

Jag ska följa min inre röst (guide) gällande livsstilsvanor
Raphael ger mig en lätt knuff att förbättra mina matvanor, 
träning och att vara noga med att vila mig där emellan också :)
Hans avsikt är inte att gnata o tjata för nöjes skull, nä, han känner
att det är svar på mina böner för: 
en högre energinivå
ett högre välmående
lägre vikt
och ett gladare o lyckligare liv :)

När jag tar väl vara på min kropp, blommar mitt självförtroende
och jag lyser :)

Hur kunde han veta allt detta om mig, fniss :)
Tack Raphael, jag är gärna med dig idag :)

Ta gärna till er av denna "hälsoängel" ni som vill, han räcker för oss alla :)

Hälsosam o solig kraam från ett soligt Viken :D

2 kommentarer:

  1. Tackar för att du delar med dig av änglarna!
    Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. Klart att jag gör, när jag fått så'n fin "gåva" av min goa väninna :) Delad glädje du vet :)
    Ha det bäst själv och - Ta't så lugnt du kan :)
    Stärkande o kraftfulla kraamen bara för dig min vän NU :D

    SvaraRadera