Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 24 maj 2010

Dagens änglakort

Indigo and Crystalchildren
Indigo & Kristallbarnen

Ärkeängeln Metatron är med mig och er alla som vill ha den kraften idag o säger så här:
Du har ett band / förbindelse med barn och speciellt då med sensitiva barn :)

Mitt liv är menat att hjälpa och undervisa barn.
Du är här för att hjälpa dessa barn bibehålla o förstärka
deras själsliga o andliga gåvor :)

Gör detta för dom här barnen är viktiga för våran framtid
och för våran planet :)

Du kan ge dom en fin framtid och jag kommer att hjälpa dig :)

Kraam :)

2 kommentarer:

  1. Du kanske ska starta "föreläsningar" (eller vad ska man kalla dom) för barn och ungdomar så dom lär sig om hälsosammare liv redan tidigt! Vilken bra ide!!! Tycker du ska satsa på något sådat! Vilken vinst för framtiden! KRAM

    SvaraRadera
  2. Svår målgrupp, dom unga o barnen, men visst är jag intresserad att föra in en hälsosammare o friskare livsstil hos dom yngre, för då kan dom slippa dom s k välfärdssjukdomarnar (eller som Are Waerland sa: Vi har inte med välfärdssjukdomar att göra, utan med livsföringsfel). Häpp, så kan de va' :) Varm o hälsosam solig kraam från mig :D

    SvaraRadera