Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 21 maj 2010

Dagens änglakort

Gabriel säger åt mig idag:
Creative Writing,
Kreativt skrivande

att jag som sagt ska ta mig tid att skriva ner mina tankar som kommer, är ju det jag gör ju, här på bloggen :)

Gabriel hjälper mig att skriva ner healande meddelanden, 
som en kärleksfull coach :)

Gabriel kan också "öppna dörrar" för publikation av mina alster, om jag ber henne om det :)

Men mest av allt vill hon få mig att njuta av mitt skrivande :)

Ha det bäst ni alla och gör samma som jag, skriv av er,
för Gabriel finns för er också, hon räcker till :)

Kram :D


2 kommentarer:

  1. Skrivandet är för mig en sorts "terapi". Jag får ösa på av både bra och mindre bra saker och läsarna bestämmer ju själv ifall dom vill läsa så ingen behöver må dåligt av det ;-) VAD BRA!!!! Hoppas någon av änglarna har tid att stötta mig också! En riktigt värmande KRAM till dig min Vän! Önskar dig allt gott!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det bra med att skriva av sig :) Läkande för själen, verkligen :) Visst bara att välja vad man vill läsa, behöver inte läsa allt :) Idag får du som sagt Metatrone som hjälper dig, en omvårdnande o väldigt kraftfull ängel :) Kraamis med kraft o ljus o allt bäst, för det är du värd min vän :D puss på alla goa också :D

    SvaraRadera