Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

torsdag 20 maj 2010

Dagens änglakort

Idag har jag haft och har Chamael med mig
Career Transition,
Karriärövergång

Avsikten med mitt liv är redan avfyrad mot en 
härlig o ny karriär :) 

Tack Chamael, jag ska vara observant på dina 
signaler, när det är dags att avancera 
i min karriär som terapeut :)

Kraamis till er alla goa, som även ni fått denna kraftfulla
möjlighet, tillsammans med mig, tack vare
Chamael :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar