Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

måndag 17 maj 2010

Dagens änglakort

Tack Michael, för den hjälp o kraft jag fått av dig idag :)
You Are Safe, Du Är Trygg

Michaels viktigaste uppgift är att föra bort dom låga energierna, som står för rädsla.
Vid oro, be Michael om att ge mig frid. 

Jag kan också be Michael om att han renar o befriar mitt hem, mitt jobb, min kommun på toxiska energier :)

Jag kan be att Michael ska vara hos mig kontinuerligt eller "kalla" på honom vid behov och han gör så :)

Tack Michael för att du finns för mig, känns bra och behövligt :)

Och som ni vet så delar jag med mig av mina härliga ärkeänglar, som idag blev Michael :)

Kraaamis  o ha de bara bäst :D 

2 kommentarer:

  1. Vilket kraftfullt kort du fick! Nu behöver du inte oroa dig när Michael tar hand om dig! *KRAM*

    SvaraRadera
  2. Mmm, det kändes bra och jag "delade med mig" av honom också, till en kund som behövde lite av den kraften :) Ha det bäst med en kraftfull o värmande kraam ni alla goa önskar jag i Vika :D

    SvaraRadera