Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

lördag 15 maj 2010

Dagens änglakort

Nu fick jag ett kraftfullt kort att ta med mig för idag, 
känns bra dä :)


Till mig och er alla, som känner att det stämmer . . .

Nurture, (birth), födelse, uppföda

Både mitt lilla barn som jag föddes till 
och mitt inre barn - är viktiga för mig just nu . . .

Jag föder själv mitt inre barn, som vill ha och 
behöver massor av kärlek o uppmärksamhet :) 


Ärkeängeln Gabriel

Kraaamis o ha en fin lördag o helg
hörs kanske senare idag

3 kommentarer:

  1. Jag fick också upp Gabriel igår ;-)
    Hoppas du får en riktigt solig & härlig lördag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Så kul :) Kändes så kraftfullt o gott för mig att få just Gabriel idag :) Sol o härligt o vackert väder på er goa mä, Kraaaamis :D

    SvaraRadera
  3. Tro det eller ej men vi har +32 grader idag!!! Torsdags var det +22 grader, fredag 28 grader och idag (lördag) som sagt +32 grader. Vågar inte ens tänka på hur det blir imorgon!!!

    SvaraRadera