Om mig

Sandviken, Gästrikland, Sweden
Välkommen till mig och min hälsoinspirerade blogg, där du kan läsa om hälsotips, mina tankar om en bättre värld :) Tips hur även du kan må bättre, bli friskare till både kropp och själ :) Varför naturligt läkande är bättre och effektivare än kemikaliska medel :) För frågor når ni mig även på: delfinolin@hotmail.com

fredag 14 maj 2010

Dagens änglakort

Andlig förståelse
Ja, det blev dagens verkligen kraftfulla änglakort,:
Jag ger dig esoterisk information o symboler
o hjälper dig förstå andlig sanning :)
Ärkeängeln Raziel

Så bra det ska jag ta med mig idag
och bjuder dom av er som 
också vill ha den hjälpen.

Varm kraam från mig i Viken
Ikväll skriver jag ev. om vad som hänt idag,
så nu kan ni välja om ni vill läsa om mina
kort eller inte, bra va' :D 

2 kommentarer:

  1. Klart jag vill läsa om både änglakort, mattips och allt annat som händer dig ;-) KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack min vän, men jag vill som sagt inte pracka på dom som kanske inte gillar . . . :) Mattips var det ja, kommer dä mä, ikväll kanske :D Kram på er goa från mig i Viken :D

    SvaraRadera